کد خبر: 107

تاریخ انتشار: می 28, 2015

رخشان بنی اعتماد میهمان برنامه هفت می شود

به گزارش روز پنج شنبه گروه فرهنگی ایرنا، گفت وگو با محمدحسین لطیفی کارگردان فیلم روی اکران اسب سفید پادشاه بخش دیگر این برنامه را در بر می گیرد. میزگرد سبک زندگی شهری در سینمای ایران با حضور کارشناسان، پرده آخر برنامه این هفته هفت است که در آن، کارشناسان به بهانه برگزاری پنجمین جشنواره […]

به گزارش روز پنج شنبه گروه فرهنگی ایرنا، گفت وگو با محمدحسین لطیفی کارگردان فیلم روی اکران اسب سفید پادشاه بخش دیگر این برنامه را در بر می گیرد.

میزگرد سبک زندگی شهری در سینمای ایران با حضور کارشناسان، پرده آخر برنامه این هفته هفت است که در آن، کارشناسان به بهانه برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر به بررسی این موضوع می پردازند.

**ویژگی های منتظران واقعی در همین حوالی

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «همین حوالی» با موضوع ظهور و فرهنگ انتظار از شبکه افق پخش خواهد شد. «همین حوالی» عنوان برنامه ای تلویزیونی درباره ظهور و انتظار امام عصر(عج) است

ظهور و توجه به حضور امام زمان(عج) در دوران غیبت، موارد رسیدن به آرامش در انسان و تاثیر فرهنگ ظهور بر روابط اجتماعی و مدیریتی جامعه و همچنین ویژگی های منتظران واقعی، مباحثی هستند که در این قسمت حجج اسلام ظهیری و حسین زاده کارشناسان برنامه به آن می پردازند.

«همین حوالی» این هفته ساعت ۱۹ روز پنج شنبه هفتم خرداد و تکرار آن همان شب ساعت ۲۴ و روز بعد ساعت ۱۰ و ۱۴ از شبکه افق روی آنتن خواهد رفت.

Likesرخشان بنی اعتماد میهمان برنامه هفت می شود رخشان بنی اعتماد میهمان برنامه هفت می شود up(0)Dislikesرخشان بنی اعتماد میهمان برنامه هفت می شود رخشان بنی اعتماد میهمان برنامه هفت می شود down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.