کد خبر: 157

تاریخ انتشار: می 28, 2015

امروز دشمنان از قدرت اسلام و نیروی بسیج هراس دارند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی شیرازی، پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت عبدالله اسکندری یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در شیراز بیان کرد: امروز بسیج جهانی امت اسلام در کنار انقلاب اسلامی ایران ایستاده و دشمنان قادر نیستند در مقابل این اراده عظیم ملت ها بایستد. وی با بیان این که نسل […]

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی شیرازی، پنجشنبه در آیین گرامیداشت سالروز شهادت عبدالله اسکندری یکی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در شیراز بیان کرد: امروز بسیج جهانی امت اسلام در کنار انقلاب اسلامی ایران ایستاده و دشمنان قادر نیستند در مقابل این اراده عظیم ملت ها بایستد.

وی با بیان این که نسل آینده و نسل پنجم انقلاب اسلامی سقوط آمریکا و مستکبران را خواهد دید، اظهار داشت: دشمن قصد از بین بردن سوریه را داشت اما موفق نشد و برای کشور عراق نیز تلاش کردند با ورود داعش اسلام را از این کشور دور کنند اما عشق به دین اسلام در حکومت دینی عراق بیشتر شد.

شیرازی افزود:امروز بسیج و دفاع وطنی در کشورهای ایران، عراق، لبنان، سوریه،یمن و افغانستان شکل گرفته است و نیروهای بسیجی در این کشورها با معنویت، ایثار و روحیه شهادت طلبی داعش را شکست می دهند و این همان آرمان امام خمینی(ره) است که محقق شده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که خداوند در دنیا به ملت مسلمان و جبهه مقاومت عزت بخشیده است ، گفت: امروز به برکت خون شهدا، عشق ولایت فقیه در دل مردم ایران اسلامی و بسیاری از مسلمانان جهان نهادینه شده است.

شیرازی افزود:خون شهدای حرم ریشه همه دشمنان اسلام را می خشکاند و بدون شک مجاهدت شهیدانی مانند شهدای مدافع حرم، حریم ها و حرم های اهل بیت(ع) را حفظ کرده است در غیر این صورت اثری از این اماکن مقدس نبود.

وی ادامه داد:شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) با دیگر شهیدان متفاوت هستند زیرا اینان نه تنها از خانواده های خود در وطنشان گذشتند بلکه برای یاری دین اسلام از کشور خود نیز مهاجرت کردند و این جهاد مضاعف است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تنها تفکر احیای دین خدا می تواند موجب تحمل سختی ها ، فشارها و یاری دین خدا از سوی شهدای مدافع حرم باشد و آنان در این راه پیروز میدان بودند و موفق عمل کردند.

وی گفت: شهدا به اسلام حیات دوباره بخشیدند و اگر آنها نبودند نه تنها ایران اسلامی بلکه در دنیا نامی از اسلام نبود.

شیرازی با اشاره به شخصیت شهید عبدالله اسکندری شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) بیان کرد:شهید اسکندری در تمام دوران جنگ تحمیلی و خدمت به اسلام آرزوی شهادت در راه خدا داشت و با همین تفکر با شجاعت در مقابل دشمنان دین خدا ایستاد و به آرزوی دیرینه خود رسید.

سردار شهید حاج عبدالله اسکندری (مدیرکل سابق بنیاد شهید استان فارس) در خرداد ۹۳ در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) به شهادت رسید.ک/۲

۳۰۰۲ /۶۱۱۸/ ۶۰۷۵

انتهای پیام /*

Likesامروز دشمنان از قدرت اسلام و نیروی بسیج هراس دارند امروز دشمنان از قدرت اسلام و نیروی بسیج هراس دارند up(0)Dislikesامروز دشمنان از قدرت اسلام و نیروی بسیج هراس دارند امروز دشمنان از قدرت اسلام و نیروی بسیج هراس دارند down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.