کد خبر: 20

تاریخ انتشار: می 28, 2015

اختلاس / زنان

نام زنان درهیچیک از اختلاس ها نیست

به گزارش ایرنا، لیلا ارشد در شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی نقش و جایگاه زنان پس از انقلاب اسلامی در تالار حکمت دانشگاه شیراز افزود:هرچند زنان در سطوح بالای مدیریتی کشور کمتر نقش آفرینی کرده اند اما در سطوح متوسط با اقبال کارفرمایان روبرو بوده اند. وی اضافه کرد:کارفرمایان نیز زنان را افراد کم توقع […]

به گزارش ایرنا، لیلا ارشد در شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی نقش و جایگاه زنان پس از انقلاب اسلامی در تالار حکمت دانشگاه شیراز افزود:هرچند زنان در سطوح بالای مدیریتی کشور کمتر نقش آفرینی کرده اند اما در سطوح متوسط با اقبال کارفرمایان روبرو بوده اند.

وی اضافه کرد:کارفرمایان نیز زنان را افراد کم توقع تر و سالم تر می دانند همچنان که نام هیچ یک از زنان در پرونده فسادهای مالی موسوم به اختلاس دیده نمی شود.

ارشد در ادامه، مصوبه های گذشته درباره اولویت استخدام مردان متاهل را بر خلاف اصل ۱۹ و ۲۰ قانون اساسی عنوان کرد،گفت: متاسفانه زنان بی سرپناه بر خلاف مردان از امکاناتی همچون گرمخانه ها محروم هستند که می طلبد در این زمینه تجدید نظر شود.

وی با بیان این که زنان مبتلا به ایدز و هپاتیت همچون بمب هایی در اجتماع هستند، گفت: صدور کارت سلامت برای زنان بی سرپناه را باید با هدف صیانت جامعه از این بیماری ها به رسمیت شناخت و عملیاتی کرد چرا که بی توجهی به این موضوع خطراتی را متوجه جامعه می کند و در این زمینه، تجربیات کشورهایی همچون آفریقای جنوبی درس آموز است.

این نشست به دعوت انجمن فرهنگ و سیاست دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار شد. ک/۲

Likesنام زنان درهیچیک از اختلاس ها نیست نام زنان درهیچیک از اختلاس ها نیست up(0)Dislikesنام زنان درهیچیک از اختلاس ها نیست نام زنان درهیچیک از اختلاس ها نیست down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.