کد خبر: 53

تاریخ انتشار: می 28, 2015

نماینده مجلس:

صنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند

به گزارش ایرنا، سید مهدی موسوی نژاد در جمع تولید کنندگان و صنعتگران دشتستانی با اشاره به ضرورت حمایت و تشویق تولیدات داخلی استان بوشهر ،افزود: یکی از مشکلات جدی در شهرستان دشتستان در حوزه تولید و صنعت ،اشتغال است. وی افزود: دشتستان به دلایل متعدد دارای تولید و عرضه بالایی است که برای توسعه […]

مجل صنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند صنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند 81626225 6484325

به گزارش ایرنا، سید مهدی موسوی نژاد در جمع تولید کنندگان و صنعتگران دشتستانی با اشاره به ضرورت حمایت و تشویق تولیدات داخلی استان بوشهر ،افزود: یکی از مشکلات جدی در شهرستان دشتستان در حوزه تولید و صنعت ،اشتغال است.

وی افزود: دشتستان به دلایل متعدد دارای تولید و عرضه بالایی است که برای توسعه این حوزه نیاز به مساعدت جدی بانک ها و ارائه تسهیلاتی است که به کمک تولید کنندگان شهرستان بیایند.

موسوی نژاد اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق در شهرستان نیفتاده است و موجب کاهش ظرفیت و تولید و در نهایت تعطیلی برخی از صنایع تولیدی شده است.

وی اضافه کرد: عمده مشکل در حوزه تولیدی و صنعتی در دشتستان عدم حمایت بانک ها از تولید کنندگان است.

موسوی نژاد اظهار داشت: بانک ها باید با توجه به شرایط رکود اقتصادی به فعالیت صنعتی کمک کنند.

وی گفت: هزینه تولید بالاست و باید یک تمهیدات ویژه ای را برای صنعتگران در نظر بگیریم و دولت باید به کمک صنعت بیاید و صنایع استان فعال شود.

سید محمد حسینی محمدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز گفت:۱۵۹ واحد صنعتی در دشتستان به بهره برداری رسیده است و از این تعداد ۱۰۴ واحد فعال هستند که بخشی از این واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی برازجان قرار دارند.

فرماندار دشتستان نیز گفت: در شهرک صنعتی برازجان تعداد ۵۹ واحد تا پایان سال ۱۳۹۳ به بهره برداری رسیده است و به دلیل وجود مشکلاتی متاسفانه هم اکنون تعداد ۳۷ واحد آن فعال هستند.

ارسلان زارع افزود: مجموع واحدهایی تولیدی صنعتی که فعال نیز هستند دارای مشکلاتی عدیده ای در بخش سرمایه در گردش و بازار فروش می باشند.

در این نشست تولیدکنندگان صنعتی به بیان مشکلات خود پرداختند.

Likesصنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند صنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند up(0)Dislikesصنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند صنایع نفت مستقر در بوشهر مایحتاج خود را از تولید داخل استان تهیه کنند down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.