کد خبر: 62

تاریخ انتشار: می 28, 2015

آیت الله نوری همدانی:

طلاب در جبهه فرهنگی فعالیت کنند/ نگذاریم دشمن از چند صدایی سوء استفاده کند

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه اظهار داشت:در حقیقت باید از قم یک صدا بلند شود و نباید بگذاریم دشمن از چندصدایی ها سوء استفاده کند. وی اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی است که علما در ایجاد و استمرار و ابقای […]

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار جمعی از طلاب و فضلای حوزه اظهار داشت:در حقیقت باید از قم یک صدا بلند شود و نباید بگذاریم دشمن از چندصدایی ها سوء استفاده کند.

وی اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی است که علما در ایجاد و استمرار و ابقای آن نقش دارند و تا آخر هم باید این گونه باشد.

وی ادامه داد: علما هیچگاه در خصوص مسائل روز و توهین ها علیه اسلام و مملکت ساکت نمی نشستند و امروز نیز نباید ساکت و بی تفاوت باشیم؛ ساکت و بی تفاوت بودن جرم است.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد: امروزه ده ها هزار طلبه در قم مشغول به تحصیل و تبلیغ هستند و باید با فکر و اقدام خود همیشه در صحنه های مختلف از جمله امر به معروف و نهی از منکر و غیره حاضر باشید.

وی گفت: در حوزه علمیه قم برای نشر و احیای انقلاب اسلامی تلاش شد که برای جریانات مختلف باید بروز و ظهور داشت؛ یکی از اصول انقلاب، حضور علما در عرصه است.

وی افزود: باید به شکلی گام برداریم که عزت و عظمت اسلام همیشه محفوظ باشد؛ اگر به شکلی برخورد کنیم که عزت و عظمت اسلامی رعایت نشود بر خلاف آرمان های اسلام و انقلاب است؛ دشمن ما همیشه به سلطه پروری عادت کرده است؛ قبول کردن بازدید از مراکز نظامی یک نوع ذلت است.

این مرجع تقلید تصریح کرد: آنها می گویند که باید با دانشمندان هسته ای شما صحبت کنیم که این کار نیز درست نیست؛ زیرا مگر آمریکا اجازه می دهد با محققان آنها مصاحبه کنیم؟ صحبت ما با شما فقط در خصوص انرژی هسته ای صلح آمیز است.

آیت الله نوری همدانی گفت: باید کاری کنیم که دشمن گمان مبرد که در ایران اختلافی وجود داشته باشد و باید همه کارها در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب باشد، حوزویان مقاوم باید جبهه خود را تقویت کنند؛ و از هرگونه اختلاف جلوگیری کنند.

وی اضافه کرد: علمای اسلام ساکت نمی نشینند؛ زیرا وظیفه دارند که در مقابل مستکبران موضع بگیرند؛ امروز مسجد الاقصی در دست اسراییل است و کعبه را نیز به آل سعود داده اند و در این شرایط نباید توقع داشته باشند که ما ساکت باشیم. ک/۱

Likesطلاب در جبهه فرهنگی فعالیت کنند/ نگذاریم دشمن از چند صدایی سوء استفاده کند طلاب در جبهه فرهنگی فعالیت کنند/ نگذاریم دشمن از چند صدایی سوء استفاده کند up(0)Dislikesطلاب در جبهه فرهنگی فعالیت کنند/ نگذاریم دشمن از چند صدایی سوء استفاده کند طلاب در جبهه فرهنگی فعالیت کنند/ نگذاریم دشمن از چند صدایی سوء استفاده کند down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.