- خبر14 - https://khabar14.ir -

با حمایت های ایران اوضاع به نفع ملت عراق پیش می رود

نماینده

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از واعظین و خطبای جوان کشور با اشاره به وضعیت عراق گفت: این حمایت ها اگرچه اوضاع را به نفع عراق پیش برده، اما اختلافاتی که در درون نیروی های عراقی وجود دارد کارها را سخت و دشوار کرده است.

وی با بیان این که در مرحله حساسی از تاریخ دنیای اسلام هستیم گفت: شواهدی که در جهان امروز در حال اتفاق است نشان می دهد دشمن در حال طراحی فتنه های جدید است.

وی افزود: آنچه امروز اسلام به آن نیاز دارد، اتحاد و همدلی است و باید از هر گونه اختلاف و آشوب دوری کرد.

شهرستانی همچنین ابراز داشت: امروز یکی از ابزارهای مهم تبلیغ، استفاده از رسانه است و ما متاسفانه نتوانستیم از این ابزار به درستی برای تبلیغ دین بهره ببریم، ولی دشمن به خوبی برای تبلیغ افکار و اندیشه باطل خود نهایت استفاده را برده است.

وی خاطرنشان کرد: ما باید فرهنگ اسلام ناب را با اتحاد ترویج کنیم نه اینکه در صدد باشیم فرهنگ را با عدم برنامه ریزی و سوء مدیریت از بین ببریم.

شهرستانی اظهار داشت:عدم برنامه ریزی و سوء مدیریت نباید در موضوع تبلیغ تاثیرگذار باشد، امروز تبلیغ یک رسالتی بزرگ است که بر عهده نهاد روحانیت گذاشته شده و نمی شود از این وظیفه سنگین شانه خالی کرد؛ چرا که در حقیقت این نهاد ادامه دهنده رسالت انبیاء است.

وی افزود: مبلغی موفق است که در فعالیت های خود، خدا را در نظر داشته باشد و تبلیغ او مشتمل براخلاص، نیت پاک و طهارت روح و جان باشد.

وی گفت: یکی از عناصر مهم در تبلیغ، دوری از هر گونه اختلاف ، تنش و سازماندهی مبلغین و همکاری نهادهای تبلیغی است.ک/۱

Likesبا حمایت های ایران اوضاع به نفع ملت عراق پیش می رود با حمایت های ایران اوضاع به نفع ملت عراق پیش می رود up(0)Dislikesبا حمایت های ایران اوضاع به نفع ملت عراق پیش می رود با حمایت های ایران اوضاع به نفع ملت عراق پیش می رود down(0)