کد خبر: 7137

تاریخ انتشار: می 28, 2015

شرایط کشت تابستانه

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: کشت تابستانه به شرایط مطلوب آبی بستگی دارد

محمد حاج رسولی ها روز پنجشنبه در حاشیه نخستین روز سفر کاری وزیر نیرو به خوزستان در رامهرمز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طراحی شبکه های آبیاری و زهکشی بر پایه یک بار کشت است و در برخی موارد در مناطقی که شرایط آبی خوب باشد کشت تابستانه و پاییزه را طراحی […]

کشاورزی مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: کشت تابستانه به شرایط مطلوب آبی بستگی دارد مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: کشت تابستانه به شرایط مطلوب آبی بستگی دارد 81626309 6484431

محمد حاج رسولی ها روز پنجشنبه در حاشیه نخستین روز سفر کاری وزیر نیرو به خوزستان در رامهرمز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طراحی شبکه های آبیاری و زهکشی بر پایه یک بار کشت است و در برخی موارد در مناطقی که شرایط آبی خوب باشد کشت تابستانه و پاییزه را طراحی می کنیم.

وی اضافه کرد: در چند سالی که بارندگی ها در کشور به شدت کاهش یافته در خیلی از مناطق کشت را تنها منحصر به پاییزه کردیم و برای کشت تابستانه به دلیل این که عمده محصولات آن استراتژیک نیست با محدودیت رو به رو هستیم.

حاج رسولی ها گفت: این امر به شرایط آبی بستگی دارد که شرایط مطلوبی باشد و بر اساس آن برنامه ریزی می شود.

وی همچنین درباره طرح های انتقال آب گفت: بر اساس مصوبات شورای عالی آب هیچ طرح جدید انتقال آبی که بخواهد تعریف شود در کشور نخواهیم داشت.

حاج رسولی ها افزود: طرح های انتقال آبی که انجام می شود مربوط به گذشته بوده و اینها هم تنها برای مصارف آشامیدنی خواهد بود.

Likesمدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: کشت تابستانه به شرایط مطلوب آبی بستگی دارد مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: کشت تابستانه به شرایط مطلوب آبی بستگی دارد up(0)Dislikesمدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: کشت تابستانه به شرایط مطلوب آبی بستگی دارد مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: کشت تابستانه به شرایط مطلوب آبی بستگی دارد down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.