- خبر14 - https://khabar14.ir -

شهید شیر دل، سرباز ولایت و مدافع حرم آل الله

ش

یکی از همرزمان این شهید در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این شهید بزرگوار عمر خود را صرف حفاظت ازاسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی کرده و به عنوان سرباز ولایت راه جهاد و دفاع از حرم آل الله را انتخاب کرد.

وی افزود: شهید شیر دل با شعار «کلنا عباسک یا زینب سلام (س)» مصداق فرمایش شهید آیت الله بهشتی است که فرمودند، پاسداران آگاهانه انتخاب می کنند ،شجاعانه می جنگند، غریبانه زندگی و مظلومانه شهید می شوند.

همچنین یکی دیگر از همرزمان این شهید اظهار کرد: شهید شیردل جوانی خود را صرف حفاظت از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی کرد، در عرصه های مختلف به عنوان سرباز ولایت راه مهاجرت در جهاد و دفاع از حریم آل الله را انتخاب کرد و به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت در راه خدا نائل شد.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار مصادیق حقیقی فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مدافعین حرم آل الله بودند که ایمان ، هجرت و جهاد سه خصلت سربازان گمنام است.

این همرزم شهید همچنین گفت: تبلیغات غرب و رسانه های منطقه ای وابسته ، جنگ در سوریه را نزاغ شیعه و سنی وانمود می کنند و حاشیه امنی برای صهیونیست ها، درحالی که نزاغ در سوریه بین طرفداران مقاومت و ضد صهیونیست و مخالفان آن است.

به گفته وی فرمایشات مقام معظم رهبری راهی روشن برای تمامی آزاد خواهان و حقیقت طلبان عالم است .

این همرزم شهید شیردل یاد آور شد : امروز شهدای مظلوم مدافع حرم آل الله در سوریه و عراق از ملل مختلف و با مذاهب و ادیان گوناگون آگاهانه پای عرصه نبرد و مقابله با جنایات روز افزون عده ای از جنایتکاران افسار بریده نهاده اند.

وی اضافه کرد: در این میان مستشاران نظامی و مطلعین جنگ همچون شهید شیر دل داوطلبانه به منظور دفاع از حرم آل الله در کشور سوریه حضور یافته و با رشادت خود مانع حرکت ماشین جنایتکاران گروه های تند رو و تکفیری و صهیونیست شده و مظلومانه به درجه رفیع شهادت می رسد.

شهید ‘علی اصغر شیردل’ یکی از شهدایی است که به خیل شهدای مدافع حرم پیوسته ، در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با تروریست های تکفیری روز پنجم خرداد ماه در شهر تدمر سوریه به شهادت رسیده است.

Likesشهید شیر دل، سرباز ولایت و مدافع حرم آل الله شهید شیر دل، سرباز ولایت و مدافع حرم آل الله up(0)Dislikesشهید شیر دل، سرباز ولایت و مدافع حرم آل الله شهید شیر دل، سرباز ولایت و مدافع حرم آل الله down(0)