کد خبر: 86

تاریخ انتشار: می 28, 2015

پروژه های آموزش و پرورش

فانی:پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش در اختیار خیرین قرار گیرد

به گزارش ایرنا علی اصغر فانی روز پنجشنبه در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان که در تالار شهرک نفت اهواز برگزار شد افزود: مشارکت در امر مدرسه سازی نمادی از همدلی و همزبانی دولت و ملت است . وی اظهار کرد: از بین فضاهای آموزشی کشور یک سوم هنوز غیراستاندارد است و همچنان […]

به گزارش ایرنا علی اصغر فانی روز پنجشنبه در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان که در تالار شهرک نفت اهواز برگزار شد افزود: مشارکت در امر مدرسه سازی نمادی از همدلی و همزبانی دولت و ملت است .

وی اظهار کرد: از بین فضاهای آموزشی کشور یک سوم هنوز غیراستاندارد است و همچنان باید تلاش کنیم که بحث مدرسه سازی به عنوان یک جریان همیشگی و نه تنها توسط دولت ، بلکه با مشارکت مردم و دولت امکانپذیر شود.

وی افزود: از ۵۲۰ هزار کلاس درسی که در کشور وجود دارد ۴۹۰ هزار کلاس پس از انقلاب اسلامی ساخته شد و در زمان حاضر ۲٫۵ میلیون دانش آموز در کلاس های خیرساز در حال تحصیل هستند.

فانی با بیان اینکه هر کلاس درسی که توسط خیر مدرسه ساز ساخته شود می تواند در ۳۰ سال میانگین ۹۰۰ دانش آموز را زیر پوشش تحصیلی قرار دهد گفت: برای همین امر است که جزو باقیات صالحات به شمار می آید و مادامی که دانش آموزان در این کلاس ها تحصیل کنند ثواب و برکاتش برای خیرین وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کیفیت آموزش و پرورش را در شان آن باید قرار دهیم ادامه داد: سند تحول آموزشی کشور زیرساخت برنامه ششم توسعه در بخش آموزش و پرورش خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان در دو زمینه فضای آموزشی و تربیتی و دیگری در بحث نیروی انسانی مشکل دارد افزود: در این استان در دوران جنگ تحمیلی فضاهای آموزشی در اختیار رزمندگان و حتی سربازان دشمن قرار گرفت و تخریب شد.

فانی بیان کرد: همچنین ناامن بودن استان باعث شد که بسیاری از نیروها در دوران دفاع مقدس از این استان مهاجرت کنند و تعدادی برنگشتند و از این منظر هم آموزش و پرورش استان به رسیدگی بیشتر نیاز دارد.

Likesفانی:پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش در اختیار خیرین قرار گیرد فانی:پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش در اختیار خیرین قرار گیرد up(0)Dislikesفانی:پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش در اختیار خیرین قرار گیرد فانی:پروژه های نیمه تمام آموزش وپرورش در اختیار خیرین قرار گیرد down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.