کد خبر: 1550

تاریخ انتشار: سپتامبر 16, 2015

رویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس

رویا نونهالی و همسرش شاید خیلی ها ندانند که رویا نونهالی همسر رامین حیدری فاروقی از پرسنل قدیمی بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی است. حیدری فاروقی فارغ التحصیل کارگردانی سینما است و سابقه ساخت مستند را هم دارد و مستندهایی چون “رودی تا بهشت”، “اینجا آفریقاست” و “شرق دیوار آفتاب” را کارگردانی کرده است. حیدری […]

رویا نونهالی و همسرش

شاید خیلی ها ندانند که رویا نونهالی همسر رامین حیدری فاروقی از پرسنل قدیمی بخش فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی است.

حیدری فاروقی فارغ التحصیل کارگردانی سینما است و سابقه ساخت مستند را هم دارد و مستندهایی چون “رودی تا بهشت”، “اینجا آفریقاست” و “شرق دیوار آفتاب” را کارگردانی کرده است.

حیدری فاروقی در اجرای نمایش کمدی “تارتوف” به کارگردانی رویا نونهالی نیز به عنوان تهیه کننده در کنار همسرش بود و به او یاری رساند.

رویا نونهالی و همسرش رامین حیدری فاروقی

رویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس رویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس رویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس k43jmmqcxsarvfjxri0u2

سینماژورنال

Likesرویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس رویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس up(1)Dislikesرویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس رویا نونهالی در کنار همسرش رامین حیدری فاروقی+عکس down(1)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.