- خبر14 - https://khabar14.ir -

آقای ضرغامی ۱۴-۱۵سال پیش هم اینستاگرام داشت!

هرچند گوشه و کنار شنیده ام که آقای ضرغامی از این کار ، هدف سیاسی دارد و با این عکس ها می خواهد فضای کاندیداتوری اش را در انتخابات مجلس آماده کند ، اما در مقام دفاع از ایشان عرض می کنم که وی ۱۴-۱۵سال پیش هم به نوعی اینستاگرام داشت!

 

قضیه از این قرار است : در سال هایی که جناب ضرغامی معاونت استانهای صدا سیما را برعهده داشت ، به دلیل مسئولیتش سفرهایی به مناطق مختلف می کرد. در آن دوره(به گمانم سالهای ۸۰ تا ۸۲ )، حقیر در سردبیری روزنامه جام جم مسئولیت داشتم . ایشان بعضا وقتی به جایی سفر می کرد یا سخنرانی داشت در تماسی تلفنی خواستار منعکس کردن خبر بازدید یا سخنرانی اش می شد. عادت کرده بودم که ۲-۳دقیقه بعد از قطع تلفن،منتظر تماس بعدی باشم که: فلانی،کنار خبر،عکسم یادت نره

 

بعد التحریر:

 

۱- متاسفانه چون سالهاست که در روزنامه جام جم کار نمی کنم و به آرشیو دسترسی ندارم نمی توانم “بگم بگم “راه بیاندازم و سند رو کنم! اما شاید عکس زیر که مال یکی دوسال اخیر است برای اثبات ادعا کفایت کند.

 

۲- این نوشته را به سیاق همه اینستاگرام های آقای ضرغامی که طعم شوخی دارد بخوانید. جدا شوخی نوشتم.

 

ضرغامی آقای ضرغامی 14-15سال پیش هم اینستاگرام داشت! آقای ضرغامی 14-15سال پیش هم اینستاگرام داشت! 15 9 15 185036OnlineNewsImage

 

 

Likesآقای ضرغامی 14-15سال پیش هم اینستاگرام داشت! آقای ضرغامی 14-15سال پیش هم اینستاگرام داشت! up(0)Dislikesآقای ضرغامی 14-15سال پیش هم اینستاگرام داشت! آقای ضرغامی 14-15سال پیش هم اینستاگرام داشت! down(0)