کد خبر: 1789

تاریخ انتشار: سپتامبر 17, 2015

سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی شد/خداحافظی انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که عصر امروز چهارشنبه و به ریاست رئیس‌ جمهوری برگزار شد، همچنین از تلاش‌های «محمدحسن انتظاری» در تصدی دبیری شورای عالی فضای مجازی در دوره قبل قدردانی شد.   حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه با اشاره به جلسه اخیر […]

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در این جلسه که عصر امروز چهارشنبه و به ریاست رئیس‌ جمهوری برگزار شد، همچنین از تلاش‌های «محمدحسن انتظاری» در تصدی دبیری شورای عالی فضای مجازی در دوره قبل قدردانی شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، بر ضرورت تدوین، پیگیری و تحقق منویات راهبردی ایشان در این حوزه تأکید کرد.

 

وی با تأکید بر اهمیت روزافزون مسائل مربوط به فضای مجازی در زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم و نقش آن در رشد فرهنگی و معنوی جامعه، تشکیل منظم جلسات و پیگیری مصوبات شورا و تأمین هماهنگی لازم را خواستار و از همه دستگاه‌ها خواست که همکاری لازم را با دبیرخانه شورا داشته باشند.

 

خداحافظی محمد حسن انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی

 

از سوی دیگر محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی در نامه‌ای از از مرکز ملی فضای مجازی خداحافظی کرد.

 

در نامه محمد حسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی آمده است:

 

بسمه تعالی

 

همکاران عزیزم

 

سلام علیکم

 

اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب از گزارش فعالیت های مرکز ملی فضای مجازی مبارکتان باد.

 

رضایت نایب برحق امام عصر(عج) که در حضور اعضای شورای عالی فضای مجازی در ۹۴.۶.۱۶ ابراز فرمودند نشان از فعالیت شما در مسیر صحیح مورد نظر ایشان داشته که انشاءالله اجر و پاداش واسعه الهی را به همراه دارد.

 

تلاش بی وقفه شما دوستان در طول ۲۰ ماه گذشته حاصل حرکت جهادی در مسیر عزت ایران اسلامی در جهان پرتلاطم کنونی است. ابتکار بی بدیل مقام معظم رهبری در تاسیس شورای عالی فضای مجازی و ستاد قرارگاهی آن یعنی مرکز ملی فضای مجازی، حرکتی هوشمندانه برای پیشرفت در چارچوب مبانی و ارزش های اسلامی در این عرصه و مواجهه هوشمندانه با قدرتهای نرم است.

 

تلاش برای پیاده سازی اهداف شورای عالی تلاش در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است که فرمودند اهمیت فضای مجازی، همانند اهمیت انقلاب اسلامی است. اکنون اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم، هر چند مشکلات و محدودیت های متعددی سر راه بود، اما صبر بر آنها و حصول دستاوردهای بدست آمده را حلاوتی دارد، دستاوردهایی از جمله ایجاد نقطه کانونی برای هدایت و مدیریت یکی از پیچیده ترین تحولات جهانی در کشور.

 

سپاس و تشکر خود را به حضور تمامی همکارانم و معاونین و مدیران و مشاورین محترم تقدیم می دارم و برای شما بزرگواران اجر و پاداش الهی را از حضرت حق خواستارم و عمر عزت رهبر فرزانه انقلاب مستدام و پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی همواره در اهتزاز باد.

 

محمد حسن انتظاری

 

۱۳۹۴.۶.۲۵

 

Likesسیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی شد/خداحافظی انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی شد/خداحافظی انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی up(0)Dislikesسیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی شد/خداحافظی انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی سیدابوالحسن فیروزآبادی دبیر جدید شورای عالی فضای مجازی شد/خداحافظی انتظاری از مرکز ملی فضای مجازی down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.