کد خبر: 1794

تاریخ انتشار: سپتامبر 17, 2015

بازی قتل در کوچه های تهران ۲در مراحل پایانی تولید

سلام امروز میخایم شما رو با بازی قتل در کوچه های تهران ۲ آشنا کنیم .پس با ما همراه باشین. به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای،هم‌اکنون و بعد از مدت‌ها انتظار نسخه‌ی دوم این بازی که در سال ۱۳۹۴ روی می‌دهد به انتهای ساخت خود نزدیک و […]

سلام امروز میخایم شما رو با بازی قتل در کوچه های تهران ۲ آشنا کنیم .پس با ما همراه باشین.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای،هم‌اکنون و بعد از مدت‌ها انتظار نسخه‌ی دوم این بازی که در سال ۱۳۹۴ روی می‌دهد به انتهای ساخت خود نزدیک و آماده‌ی عرضه شده است.
بازی مبتنی بر حل پازل‌های تعاملی با محیط (برداشتن اشیا، ترکیب و استفاده از آن‌ها) است. هم‌چنین با توجه به کارآگاهی بودن داستان، بیش از ۳۳ کاراکتر همراه با ۱۸۰۰ خط دیالوگ در بازی به چشم می‌خورد. مینی گیم‌های متعدد و اسناد و مدارک و PDA همراه کاراکتر اصلی جذابیت بازی را بیش از پیش کرده است.
بیش از ۱۵۰ انیمیشن برای این بازی در نظر گرفته شده و ۲۵ دقیقه موشن کمیک به هرچه جذاب‌تر شدن روایت بصری کمک کرده است.
استفاده از نام آشناترین دوبلورهای کشور مثل استاد سعید مظفری، موسیقی‌هایی کاملا هماهنگ با تم بازی و داستانی نفس‌گیر بر اساس قتل‌های سریالی، قطعا قتل در کوچه‌های تهران ۱۳۹۴ را به عنوانی موفق تبدیل می‌کند.

 

 

Likesبازی قتل در کوچه های تهران 2در مراحل پایانی تولید بازی قتل در کوچه های تهران 2در مراحل پایانی تولید up(0)Dislikesبازی قتل در کوچه های تهران 2در مراحل پایانی تولید بازی قتل در کوچه های تهران 2در مراحل پایانی تولید down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.