- خبر14 - https://khabar14.ir -

حضور فعال وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته در تلکام ۲۰۱۵

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، آخرین دستاوردها و خدمات ارائه شده در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های وابسته در سالن ۸ و۹ ارائه می شود.

 

در تلکام امسال در سالن ۸ و۹، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت پست، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،‌ پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان فضایی، پژوهشکده فضایی، سازمان فناوری اطلاعات، پست بانک ایران و باشگاه پیام، به ارائه عملکرد و دستاوردها ی خود خواهند پرداخت.

 

همچنین آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات با حضور نمایندگان ۱۷ کشور جهان در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۵ که چهارم تا هفتم مهرماه امسال در تهران برگزار می شود، در معرض بازدید علاقمندان حوزه ICT قرار می گیرد.

 

ایران تلکام ۲۰۱۵ علاوه بر بهره مندی از حضور فعال و گسترده بسیاری از بزرگ ترین و فعال ترین شرکت های دولتی و خصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه، پذیرای حضور گسترده شرکت های خارجی و نمایندگان آنان از ۱۷ کشور جهان جهت ارائه آخرین دستاوردها در زمینه صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات خواهد بود.

 

همچنین، فراهم آوردن بستر مناسب جهت انتقال بیشتر فناوری های روز به داخل کشور، ایجاد فرصت جهت ارتباط بین خریداران و فروشندگان کالاها و خدمات و تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت پویا و تامین نیازمندی های صنعت ICT در کشور از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می آید.

 

حضور فعال وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته در تلکام ۲۰۱۵ حضور فعال وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته در تلکام ۲۰۱۵ 15 9 20 12141424768 orig

 

Likesحضور فعال وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته در تلکام ۲۰۱۵ حضور فعال وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته در تلکام ۲۰۱۵ up(0)Dislikesحضور فعال وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته در تلکام ۲۰۱۵ حضور فعال وزارت ارتباطات و شرکت های وابسته در تلکام ۲۰۱۵ down(0)