کد خبر: 281

تاریخ انتشار: سپتامبر 9, 2015

از شهر به روستا!

آواي چلچله‌ها، پرستو‌ها و طبيعت زيبا و بكر در عالي‌ترين وجوه خود، به خود‌نمايي مي‌پردازند و انسان تنها موجودي است كه مي‌تواند با در اختيار گرفتن طبيعت و زيبايي‌هايش، لذتي مضاعف را ارزاني خود سازد! اوقات فراغت در فصل تلاش برزگران، اگر براي آنها مفهومي نداشته باشد، براي خيل ديگري از هموطنان، جوانان، دانشجويان، دانش‌آموزان […]



از شهر به روستا! از شهر به روستا! 15 7 27 17184ahmad asaadi1





آواي چلچله‌ها، پرستو‌ها و طبيعت زيبا و بكر در عالي‌ترين وجوه خود، به خود‌نمايي مي‌پردازند و انسان تنها موجودي است كه مي‌تواند با در اختيار گرفتن طبيعت و زيبايي‌هايش، لذتي مضاعف را ارزاني خود سازد! اوقات فراغت در فصل تلاش برزگران، اگر براي آنها مفهومي نداشته باشد، براي خيل ديگري از هموطنان، جوانان، دانشجويان، دانش‌آموزان داراي اهميتي جدي است.
آنان كه در طول سال با تحصيل علم در مدارس و دانشگاه‌ها، در فصل تابستان فراغتي مي‌يابند تا خود را براي فصل نو و سال تحصيلي جديد آماده نمايند. پيشنهادي داريم، آيا رفتن به دامن طبيعت و ديدن اين دامن هزار گل و هزار رنگ نمي‌تواند بخشي از «وقت فراغت» را جبران نمايد؟!
آيا كمك به برزگران و دهقانان، رفتن به روستا و صحرا، براي بعضي از ما كه امكان و وقت رفتن، ديدن، لمس كردن و همياري و كمك به ديگران را داريم نمي‌تواند در فرونشاندن عطش در خود ماندن، در شهر ماندن را جبران نمايد. براي گذران اوقات فراغت راه‌‌هاي زيادي است از جمله مطالعه طبيعت و تلاش در جهت شناخت آن.
كمك به ديگران و چيدن ثمره تلاش ديگران، پر كردن سبد‌هاي ميوه، مطمئن باشيد اين همكاري و كمك و تغيير مكان از شهر به روستا نقشي اساسي در ايجاد شكوفايي ذهني، خلاقيت شما و تعادل رواني – جسمي شما خواهد داشت، امتحان كنيد.


Likesاز شهر به روستا! از شهر به روستا! up(0)Dislikesاز شهر به روستا! از شهر به روستا! down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.