کد خبر: 292

تاریخ انتشار: سپتامبر 9, 2015

چگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم

چگونه ها » سلامتی » زندگی سالم » سلامتی جسم » چگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم امسال برای پیشگیری از حساسیت بهاری، درمان های پیشگیری کننده و طبیعی را امتحان کنید. با وجود داروهای بسیاری که برای کنترل حساسیت وجود دارد، درمان های طبیعی فراوانی نیز موجود است که شما را از حساسیت […]

چگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم چگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم چگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم Spring Allergies

امسال برای پیشگیری از حساسیت بهاری، درمان های پیشگیری کننده و طبیعی را امتحان کنید. با وجود داروهای بسیاری که برای کنترل حساسیت وجود دارد، درمان های طبیعی فراوانی نیز موجود است که شما را از حساسیت بهاری در امان نگه می دارد.

چگونه

۱

هر روز از مقدار گرده های هوا آگاه شوید تا از حساسیت جلوگیری کنید. اگر گرده ی گل ها در هوا زیاد است، بهتر است که از خانه خارج نشوید. تا می توانید در این گونه روزها، کارهای خود را عقب بیاندازید.

۲

گرده ی هوا بین ۵ تا ۱۰ صبح، زیاد است. بنابرین سعی کنید در این زمان از روز، در خانه بمانید.

۳

در فصل بهار پنجره را ببندید تا از ورود گرده ی گل ها به خانه جلوگیری کنید. لباس هایتان را برای خشک شدن بیرون پهن نکنید و زود زود ملافه ها را عوض کنید.

۴

بعد از اینکه از بیرون به خانه برگشتید، لباس هایتان را عوض کنید و بشویید. گرده ها از لباس جدا می شوند و روی وسایل و فرش ها می نشینند، لذا بعد از این که لباس هایتان را در آوردید، آن ها را داخل ماشین لباسشویی بیاندازید.

۵

با استفاده از دستگاه تصفیه و خنک کننده ی هوا، گرده های را از محیط خانه ی خود بیرون کنید. برای این کار از پنکه های پنجره ای استفاده نکنید. زیرا سبب می شود گرده ی بیشتری وارد خانه ی شما شود.

۶

از مواد غذایی طبیعی استفاده کنید تا مقاومت شما در برابر حساسیت افزایش یابد. ام اس ان دارای پروتئین های ضد حساسیتی است که تاثیرگذارتر از آنتی هیستامین است.
از مواد ضد حساسیت طبیعی استفاده کنید که ترکیبی از گیاهان دارویی، آنزیم ها و مواد غذایی مقوم در برابر حساسیت باشند.

۷

از غذا های خلط آور مانند لبنیات اجتناب کنید. همچنین شکر، گندم و برنج سفید مصرف نکنید.

منابع

eHow

Likesچگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم چگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم up(0)Dislikesچگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم چگونه از حساسیت های بهاری پیشگیری کنیم down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.