کد خبر: 2954

تاریخ انتشار: مهر ۱, ۱۳۹۴

رژیم لاغری ۷ روزه

  رژیم لاغری ۷ روزه اولین روز رژیم لاغری ( میوه‌های تازه ) : روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است ، می‌توانید تا هر اندازه‌ که میخواهید و از هر نوع میوه‌ای که دوست دارید به جز موز استفاده کنید. میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند ، همچنین باید بین ۸ […]

 

رژیم لاغری ۷ روزه

اولین روز رژیم لاغری ( میوه‌های تازه ) : روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است ، می‌توانید تا هر اندازه‌ که میخواهید و از هر نوع میوه‌ای که دوست دارید به جز موز استفاده کنید.

میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند ، همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و هیج ماده‌ غذایی دیگری دست حتی سبزیجات خام یا پخته هم مصرف نکنید ، هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید.

دومین روز رژیم لاغری ( سبزیجات ) : در روز دوم تا جایی که دوست دارید از انواع سبزیجات خام یا پخته مصرف کنید ، برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید ، سیب‌زمینی هم جز‌و سبزیجات به حساب می‌آید و میتوانید به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید تا کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود.

بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از لوبیا ، هویج ، بروکلی ، خیار ، کاهو ، کلم و … ، یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌ را حتما مصرف کنید.

سومین روز رژیم لاغری ( ترکیب میوه‌ها و سبزیجات ) : در روز سوم میتوانید هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید اما سیب‌زمینی و موز مصرف نکنید ، مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

چهارمین روز رژیم لاغری ( موز و شیر ) : در روز چهارم می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و ۳ لیوان شیر مصرف کنید ، باید سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که احساس گرسنگی نکنید ، مثلاً ۱ موز و ۱ لیوان شیر را صبح ، ۱ لیوان شیر و ۳ عدد موز را ظهر ، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید ، اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

پنجمین روز رژیم لاغری ( برنج و گوجه‌ فرنگی ) : روز پنجم می‌توانید یک لیوان برنج برای ناهار و ۷ گوجه فرنگی در طول روز بخورید ، از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود حتما ۱۲ لیوان آب بنوشید.

ششمین روز رژیم لاغری ( برنج و سبزیجات ) : در این روز میتوانید برای ناهار یک لیوان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را سبزیجات مصرف کنید ، دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید.

هفتمین روز رژیم لاغری ( آب میوه و سبزیجات ) : این آخرین روز رژیم است و در این روز اجازه دارید یک لیوان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید ، این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

پس از رژیم متوجه کاهش وزنی حدود ۴ – ۸ کیلوگرم خواهید شد ، خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان بهتر از قبل عمل می‌کند ، برای همه افرادی که برای کم کردن اضافه‌وزن به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

توجه : این رژیم حداکثر ۱ بار در ماه پیشنهاد میشود ، پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن حتما با پزشک خود مشورت کنید و در صورت لزوم از ویتامین ها و مکمل های غذایی با تجویز پزشک استفاده نمایید.

مهمترین نکته در رژیم این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید ، گرسنگی کشیدن نتیجه عکس می‌دهد ، این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید.

منبع : ایران کوک

Likesرژیم لاغری 7 روزه رژیم لاغری 7 روزه up(0)Dislikesرژیم لاغری 7 روزه رژیم لاغری 7 روزه down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.