- خبر14 - https://khabar14.ir -

رونمایی از تمبر یاد بود حضرت امام خمینی (ره) همزمان با اول مهر سالروز میلاد ایشان / عکس

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، حجه الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در این دیدار امام را نماد دوره ای از عظمت ایران برشمرد و گفت: امام راحل نماد اندیشه و تفکری است که پرچم راه آینده ملت و کشور است.

 

وی با بیان اینکه همه افراد نسبت به نمادهای اندیشه و تفکر جامعه دارای مسئولیت هستند اظهار داشت: بزرگداشت امام، بزرگداشت آینده خود ما و ارزش هایی است که خونهای مبارکی برای آن ریخته شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید از تحریف امام جلوگیری کرد خاطر نشان ساخت: امام پرچم همواره در اهتزاز حال و آینده جامعه ما و دنیا است که یکی از راههای معرفی ایشان استفاده از هنر و ابزارهای نوین است.

 

نوه امام راحل با ابراز امیداوری از اینکه در سال های آینده نیز شاهد استفاده از ابعاد دیگر هنر در معرفی اندیشه و تفکر امام باشیم گفت: انشالله در این راه گامهای بزرگ دیگری برداریم.

 

حسین مهری مدیر عامل شرکت پست نیز در این مراسم با بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: ما همه چیز را مدیون امام راحل(ره) هستیم و از اینکه امروز توفیق یافته در روز عرفه و در آستانه روز عید قربان و همزمان با میلاد امام خمینی(ره) در این مکان مقدس حضور یافته و مجدداً با آرمانهای آن امام بیعت می‌کنیم بسیار خرسندیم.

 

وی با ابراز امیدواری نسبت به رهرو راستین امام بوده و پاسدار آرمانهای نظام باشیم ادامه داد: اولین تمبر طلای جمهوری اسلامی منقش به تمثال امام راحل را در حضور یادگار وی رونمایی می کنیم و می‌دانیم که این خدمت کوچکی برای این مرد بزرگ است.

 

مدیر عامل شرکت پست با بیان اینکه این تمبر در ۵هزار و ۵۰۰ قطعه منتشر شده است گفت: تمبرهای یادگاری به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در تعداد محدود منتشر می شود و نخستین تمبر طلای ایران در ۳ هزار و ۷۰۰ قطعه طلا و ۱ هزار و ۸۰۰ قطعه نقره منتشر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

 

وی در مراسم رونمایی رسمی از این تمبر با اشاره به ارزش معنوی و فرهنگی این تمبر ادامه داد: با توجه به اینکه تمبرهای یاد بود در تعداد محدود منتشر می شود پس از مدتی ارزش مادی خود را نیز پیدا خواهد کرد.

 

مهری تمبر بعدی شرکت پست را یاد بود حافظ اعلام کرد که همزمان با هفته پست در ۱۷ مهرماه رونمایی خواهد شد.

 

رئیس هیات مدیره شرکت پست در دیدار با حجه الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پایان با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ۷۵۱ تمبر یاد بود توسط شرکت پست منتشر شده است افزود: تمبر یاد بود، سفیر فرهنگی و هنری کشور است که برای تمام اعضای اتحادیه جهنی پست ارسال می شود.

 

رونمایی از تمبر یاد بود حضرت امام خمینی (ره) همزمان با اول مهر سالروز میلاد ایشان / عکس رونمایی از تمبر یاد بود حضرت امام خمینی (ره) همزمان با اول مهر سالروز میلاد ایشان / عکس 15 9 23 16441124886 orig

 

 

Likesرونمایی از تمبر یاد بود حضرت امام خمینی (ره) همزمان با اول مهر سالروز میلاد ایشان / عکس رونمایی از تمبر یاد بود حضرت امام خمینی (ره) همزمان با اول مهر سالروز میلاد ایشان / عکس up(0)Dislikesرونمایی از تمبر یاد بود حضرت امام خمینی (ره) همزمان با اول مهر سالروز میلاد ایشان / عکس رونمایی از تمبر یاد بود حضرت امام خمینی (ره) همزمان با اول مهر سالروز میلاد ایشان / عکس down(0)