کد خبر: 3377

تاریخ انتشار: سپتامبر 26, 2015

رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر

به عنوان یک طنزپرداز و نه کمدین، حاضرم با خنداننده برتر این برنامه رقابت کنم رضا رفیع شاعر و طنزپرداز کشورمان که اجرای برنامه قند پهلو را برعهده دارد توضیحاتی را درباره دوئلش با خنداننده برتر برنامه خندوانه ارائه داده است.   رفیع با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: دوسه روز پیش خبرگزاری […]

به عنوان یک طنزپرداز و نه کمدین، حاضرم با خنداننده برتر این برنامه رقابت کنم

رضا رفیع شاعر و طنزپرداز کشورمان که اجرای برنامه قند پهلو را برعهده دارد توضیحاتی را درباره دوئلش با خنداننده برتر برنامه خندوانه ارائه داده است.

 رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر  رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر kjkwbeny3onnk504iek

رفیع با انتشار تصویری در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: دوسه روز پیش خبرگزاری ایسنا گفتگویی تلفنی با من انجام داد که نظرم را راجع به رقابت های اخیر در بخش استندآپ کمدی خندوانه جویا شده بود. من بر جذاب و جالب بودن این بخش جدید خندوانه تاکید و در ضمن عنوان کرده بودم که به عنوان یک طنزپرداز و نه کمدین، حاضرم با خنداننده برتر این برنامه رقابت کنم. که همین اعلام آمادگی دوئل وار نیز، شد تیتر اول این گفتگو. و رفت در فضاهای مجازی و سایر خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب مثل همشهری.

اما می دانید که در مصاحبه های شفاهی و آنهم تلفنی و از راه دور، معمولا صورت دقیق و اصل صحیح منظور مصاحبه شونده ممکن است گاه درست منعکس نشود. من همچنان که امروز پنجشنبه، تلفنی و پیامکی به دوست عزیزم استاد علیرضا خمسه گفتم؛ منظورم این بود که در این بخش جذاب حاضرم به عنوان یک طنزپرداز در کنار دوستان کمدین قرار بگیرم و بدون استفاده از عوامل و عناصری که آنها در کار کمیک مورد بهره برداری قرار می دهند؛ فقط با استفاده از شعر و ادبیات؛ با خنداننده برتر این بخش کمدی رقابت کنم تا بینندگان شاهد نمایش دو گونه فاخر از شوخ طبعی رسانه ای(ودر عین حال، مشخص و مجزا از هم)در قالب طنز و کمدی باشند.

رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر  رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر os8sl89qn0r9pljms6ew

“قندپهلو” و “خندوانه“؛ دو گونه موفق از دعوت به تبسم و شادمانی جمعی هستند در دو قالب متفاوت. اولی مبتنی بر مولفه های طنز؛ دومی بر مبنای عناصر کمدی.دوست خوب مشترکمون امیرقمیشی(تهیه کننده باذوق قندپهلو)بیشتر می داند و اطلاع دارد که رفاقت من با رامبد جوان عزیز و هنرمند و حمایت همیشه ام از برنامه خوب و موفق و پربیننده خندوانه؛ چیزی پوشیده نیست که بخواهم از آن سخن به میان آورم. همچنان که می دانید،خودم نیز در سری قبل خندوانه مهمان آن شدم که بسیار هم خاطره انگیز شد و مورد محبت رامبد قرار گرفت. چندان که بر روی آنتن از من دعوت به همکاری کرد.

رفاقت قندپهلو و خندوانه را خودم زمانی در یک گفتگو با رامبد مطرح کردم و گفتم بیا یک برنامه مشترک بسازیم به نام “قندوانه”!.. خندید و دست دادیم؛ بلاتشبیه عین مقامات بلندپایه کشوری که یادداشت تفاهمی با هم امضاء و رد و بدل می کنند!… فلذا هیچ وسواس الخناسی این وسط اعلام دوئل ما به فکر گل آلود کردن آب برای گرفتن ماهی نیفتد. رامبد عزیز، صلاح بداند این دوئل دوستانه شکل می گیرد؛ صلاح نداند نمی گیرد… دست رامبد را باز هم به گرمی می فشارم و آمادگی خود را برای دوئل با “جناب خان”عزیز و بامزه هم اعلام می کنم که یکبار به خودش(آقای بحرانی باصفا)گفتم که آفرین؛ حرفها و دیالوگ هایت عموما مصداق بداهه پردازی طنز است. بیام برات؟

فارس

Likesرقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر up(0)Dislikesرقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر رقیب جناب‌خان برای دوئل اعلام آمادگی کرد +تصاویر down(0)
برچسب ها :
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.