- خبر14 - https://khabar14.ir -

دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام ۲۰۱۵ را افتتاح کرد



دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد 15 9 26 11597untitled 2






 

به گزارش خبرآنلاین،بدلیل حضور وزیر ارتباطات همراه با رئیس جمهور در نیویورک، نمایشگاه شانزدهم با حضور نصرالله جهانگرد،رییس سازمان فناوری اطلاعات و معاون وزیر ارتباطات به نمایندگی از وزارت ارتباطات و توسط ابوالحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی افتتاح شد.

گفته شده نمایشگاه ۲۰۱۵ با حضور بیش از ۲۱۲ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۸۰ شرکت خارجی از ۱۷ کشور جهان برپا شده است و معاونان وزیر ارتباطات، نمایندگان مجلس و روسای سازمان نظام صنفی یارانه‌ای و سندیکای صنعت مخابرات در مراسم افتتاحیه حضور داشتند. پیش‌تر گفته شده بود این نمایشگاه میزبان نمایندگانی از کشورهای آلمان، جمهوری چک، سوئیس، امارات متحده عربی، هند، لیتوانی، چین، روسیه، ترکیه، سنگاپور، لهستان، صربستان، تایوان، کرواسی، فرانسه، مالزی، اسلواکی و ایتالیا است اما حضور ۱۰ کشور شامل چین، روسیه، کرواسی، ترکیه،
اسلوونی، آلمان، مالزی، هند ، لهستان، امارات در سالن های تعریف شده دیده می شود.{لینک [1]}

محمدرضا فرنقی‌زاد مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم افتتاحیه از افزایش ۳۰ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی در فضایی بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع در این نمایشگاه خبر داد و گفت: توافقات بین‌المللی صورت گرفته باعث رونق بیشتر تله‌کام امسال نسبت به دوره‌های قبل شده است.

شرکت کنند گان خارجی یا نمایندگی های آن ها نیز عمدتا در سالن ۱۱-۱۰ استقرار یافته و بخشی از سالن ۱۱-۱۰ و سالنهای ۱۳-۱۲ و ۱۵-۱۴ تحت پوشش شرکت کنند گان بخش خصوصی فعال در زمینه صنعت مخابرات و ارتباطات است. همچنین سالن ۶ بصورت اختصاصی در اختیار شرکت مخابرات ایران و شرکتهای زیر مجموعه های آن شرکت قراردارد.  سالن ۷ بصورت اختصاصی در اختیار شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکتهای زیر مجموعه آن شرکت قرار گرفته و سالن ۲۷ به صورت اختصاصی در اختیار شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قرار دارد.

سالن ۲۵A به صورت اختصاصی در اختیار شرکت خدمات ارتباطی رایتل و سالن ۹-۸ بصورت اختصاصی در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های زیر مجموعه آن قرار گرفته است.

شانزدهمین نمایشگاه تله‌کام از امروز به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است و بیش از ۲۰ کنفرانس و نشست علمی کاربردی برگزار خواهد شد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد 15 9 26 115922f7bbf969f4

۵۶۵۶

 


Likesدبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد up(0)Dislikesدبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد دبیر شورای عالی فضای مجازی ایران تله کام 2015 را افتتاح کرد down(0)