کد خبر: 3556

تاریخ انتشار: سپتامبر 27, 2015

رولت اسفناج و کالباس

  رولت اسفناج و کالباس ماست چکیده ۱/۴ لیوان  .  پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم  .  آرد ذرت ۲ قاشق غذاخوری  .  سیر ۴ حبه سفیده تخم مرغ ۴ عدد  .  اسفناج ۳۰۰ گرم  .  کالباس ۲۰۰ گرم  .  شوید خشک ۲ قاشق چایخوری طرز تهیه : اسفناج را بشویید و داخل قابلمه ای بریزید […]

 

رولت اسفناج و کالباس

ماست چکیده ۱/۴ لیوان  .  پنیر خامه ای ۲۰۰ گرم  .  آرد ذرت ۲ قاشق غذاخوری  .  سیر ۴ حبه

سفیده تخم مرغ ۴ عدد  .  اسفناج ۳۰۰ گرم  .  کالباس ۲۰۰ گرم  .  شوید خشک ۲ قاشق چایخوری

رولت اسفناج رولت اسفناج و کالباس رولت اسفناج و کالباس roll esfenaj kalbas 1

طرز تهیه : اسفناج را بشویید و داخل قابلمه ای بریزید و روی حرارت متوسط ۵ دقیقه حرارت دهید تا نرم شود ( نیازی به اضافه کردن آب نیست ) ، پس از پخت آب اضافی اسفناج را بگیرید و اسفناج پخته را با چاقو ساطوری کنید.

اسفناج پخته ، سفیده های تخم مرغ ، شوید خشک ، آرد ذرت ، سیر رنده شده ، نمک و فلفل را باهم مخلوط کنید ، ته سینی فر کاغذ روغنی بیندازید و مایه اسفناج را داخل سینی بریزید و پهن کنید سپس ۱۰ – ۱۵ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا بپزد.

رولت اسفناج رولت اسفناج و کالباس رولت اسفناج و کالباس roll esfenaj kalbas 2

پس از اینکه اسفناج خودش را گرفت سینی را از فر خارج کنید و اسفناج را با کاغذ روی سطح کار قرار دهید ، پنیر خامه ای و ماست را مخلوط کنید و روی سطح اسفناج بریزید و خوب پخش کنید سپس تکه های کالباس را در مرکز لایه پنیری بریزید.

با استفاده از کاغذ اسفناج را رول کنید ، رول را داخل آلمینیوم یا سلفون محکم بستنی بندی کنید و ۲۰ دقیقه در فریزر بگذارید تا خودش را بگیرد سپس از فریزر خارج کنید و به صورت رولی برش بزنید و سرو کنید.

منبع : ایران کوک

Likesرولت اسفناج و کالباس رولت اسفناج و کالباس up(0)Dislikesرولت اسفناج و کالباس رولت اسفناج و کالباس down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.