کد خبر: 356

تاریخ انتشار: سپتامبر 9, 2015

عشق های کریس رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی

کریس رونالدو کریس رونالدو با انتشار عکسی از پسر و مادرش در اینستاگرام نوشت: عاشقتونم! کریس رونالدو (Cristiano Ronaldo) پس از سونامی ۲۰۰۴ در اندونزی و زنده پیدا کردن پسری که پیراهن تیم ملی پرتغال را بر تن داشت یک خانه برای او خرید. نام این پسر ‘مارتونیس’ است و هم اکنون در تیم اسپورتینگ […]

کریس رونالدو

کریس رونالدو با انتشار عکسی از پسر و مادرش در اینستاگرام نوشت: عاشقتونم!

کریس رونالدو (Cristiano Ronaldo) پس از سونامی ۲۰۰۴ در اندونزی و زنده پیدا کردن پسری که پیراهن تیم ملی پرتغال را بر تن داشت یک خانه برای او خرید.

عشق های کریس رونالدو + تصاویر  عشق های کریس رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی عشق های کریس رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی txnrckfjprtmperoh51

نام این پسر ‘مارتونیس’ است و هم اکنون در تیم اسپورتینگ لیسبون(Sporting Clube de Portugal) بازی می کند. وی در اوت ۲۰۱۵ به عنوان نیکوکارترین ورزشکار دنیا انتخاب شد کریستیانو رونالدو همیشه با کمک کردن به موسسه های خیریه جزو بازیکنان خیر و نیکوکار به حساب می آید.

جام نیوز

Likesعشق های کریس رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی عشق های کریس رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی up(0)Dislikesعشق های کریس رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی عشق های کریس رونالدو ، فوتبالیست پرتغالی down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.