کد خبر: 358

تاریخ انتشار: سپتامبر 9, 2015

ذوق و شوق وحید طالب لو از حضور در خندوانه!+تصاویر

رامبد جوان در تعریف مهمان برنامه از دروازه بانی موفق گفت که از لحظه‌ های مهمش بهترین استفاده را می کند و موفق می شود. او از وحید طالبلو دعوت کرد به روی سن بیاید.   وحید طالب لو در برنامه خندوانه شب گذشته ( دوشنبه ۱۶ شهریور ) برنامه خندوانه در حالی آغاز شد […]

رامبد جوان در تعریف مهمان برنامه از دروازه بانی موفق گفت که از لحظه‌ های مهمش بهترین استفاده را می کند و موفق می شود. او از وحید طالبلو دعوت کرد به روی سن بیاید.

 

وحید طالب لو در برنامه خندوانه

شب گذشته ( دوشنبه ۱۶ شهریور ) برنامه خندوانه در حالی آغاز شد که شادی این قسمت به همه پدر و مادرانی که برای بچه‌هایشان قصه می‌ خوانند تا خوابشان ببرد تعلق گرفت و رامبد جوان هم صحبت هایی از مزایای قصه برای کودکان کرد.

سپس نیما شعبان نژاد در نقش کیانا (کیا) وارد صحنه شد و درس فلسفه را تدریس کرد و گفت که قصد دارد کلاس های روانسناسی و مشاوره نیز دایر کند!

در بخش بعدی گزارشی پخش شد از جوانی که چند شب پیش قول داده بود اگر ۱۰ میلیون بدست آورد آن را بین ۱۰ نیازمند تقسیم کند. او در یک منطقه خوش آب و هوا ۱۰ نیازمندی را می شناخت دعوت کرد و نفری یک میلیون تومان به آنها اهدا کرد و گفت که حس خیلی خوبی دارد .

در ادامه امیر کربلایی زاده به عنوان کمدین وارد صحنه شد و یک شوخی با جریان حذفش از مسابقه خنداننده برتر کرد و در حالی که کتاب مسابقه خندوانه را در دست داشت ، حالات مختلف افراد را در هنگام مطالعه با حرکات و رفتار خود به طور جالب به تصویر کشید.

سپس رامبد جوان در تعریف مهمان برنامه از دروازه بانی موفق گفت که از لحظه‌ های مهمش بهترین استفلده را می کند و موفق می شود. او از وحید طالبلو دعوت کرد به روی سن بیاید. او در ابتدا گفت که از خندوانه چیز‌ های زیادی یاد گرفته و آخرین آن هم با دیدن امیر حسین صدیق و قرار خون دادن برای بیماران خاص بوده است، وی همچنین از عضویت خودش و همسرش در کمپین قطره قطره گفت و در همین زمینه خطاب به تولید‌کنندگان شیرآلات گفت که باید دقت بیشتری روی تولید این محصول داشته باشند، چون برخی در برخی شیر‌ها اگر بخواهی آب را سرد و گرم کنی، باعث هدر رفتن مقدار قابل توجهی از آب می‌شود.

وحید طالبلودر ادامه تعدادی از کودکان تیم فوتبال گروه امام علی (ع) که شامل کودکان کار بودند را معرفی کرد و از یکی از آنها که علاوه بر فوتبال شاهنامه خوانی هم بلد بود دعوت کرد تا قطعه‌ ای را اجرا کند.

سپس طالبلو در جواب رامبد جوان مبنی بر چگونگی ورودش به عرصه فوتبال گفت: من در خانواده ورزشی به دنیا آمدم و به واسطه پدرم با خیلی از فوتبالیست‌ های آن زمان مثل علی پروین، حمید درخشان رفت و آمد داشتم که همه این عوامل زمینه را برای ورود و انتخاب من فراهم کردند.

وی در بخش دیگر گفتگو از سختی‌ ها‌ی یک فوتبالیست و تمرین‌ ها صحبت کرد و بعد رامبد جوان برای همه حاضران لحظه مهمی که وحید طالبلو یک پنالتی را می‌گیرد را تداعی کرد، که با تشویق تماشاچیان همراه شد.

 ذوق و شوق یک فوتبالیست از حضور در خندوانه!+تصاویر  ذوق و شوق وحید طالب لو از حضور در خندوانه!+تصاویر ذوق و شوق وحید طالب لو از حضور در خندوانه!+تصاویر a42osq4w9zmbgvjnvl0q1

رامبد جوان در قسمتی دیگر از وحید طالبلو خواست تا استندآپ کمدی اجرا کند و اقرار کرد که اگر در این زمینه ذره‌ ای استعداد داشته باشد، خودش دست او را می‌گیرد.پس از پخش موسیقی کمدین ، وحید طالبلو ایستاد و ابتدا خاطره‌ ای از ترساندن دوستش و بعد از شیطنت‌ های کودکی اش تعریف کرد، ولی زیاد از خود استعداد لازم را نشان نداد.

طالبلو گفت: من عادت دارم دوستان نزدیکم را گاهی اوقات بترسانم. یک روز با یکی از بازیکنان در هتل هم‌ اتاقی بودیم و او نمی‌ دانست که من هم کارت اتاق را دارم. یک بار من در اتاق بودم و او وقتی می‌ خواست وارد شود من پشت در پنهان شدم. او هم مشغول آواز خواندن بود، وقتی که وارد اتاق شدم من او را با صدای بلند ترساندم و او سریع مثل کاراته‌ بازها گارد گرفت. این خاطره او خنده تماشاگران را در پی داشت.

اما خاطره دیگر او مربوط به دوران کودکی‌ اش بود.او تعریف کرد: یکبار به خاطر درس اجازه نداشتم بازی کنم، مشغول درس خواندن بودم ولی همه دلم در کوچه بود. به خاطر همین یواشکی از خانه بیرون آمدم اما نتوانستم کفش ورزشی بپوشم و با دمپایی به بازی رفتم. از شانس بد من ناگهان توپ را شوت کردم و دمپایی‌ ام پرت شد و شیشه همسایه شکست. من هم فرار کردم و همسایه به سراغم آمد. خواستم انکار کنم که دیدم یک لنگه دمپایی دست اوست و لنگه دیگر پای من!

در آخر برنامه نیز قرار شد وحید طالبلو برای شاد کردن دل چند تن از هم وطنان خود ، در افتتاحیه بازی تیم امام علی (ع) شرکت کند و کودکان آنجا را تشویق کند. سپس این قسمت از خندوانه نیز بدون حضور جناب خان به پایان رسید.

سیمرغ

Likesذوق و شوق وحید طالب لو از حضور در خندوانه!+تصاویر ذوق و شوق وحید طالب لو از حضور در خندوانه!+تصاویر up(0)Dislikesذوق و شوق وحید طالب لو از حضور در خندوانه!+تصاویر ذوق و شوق وحید طالب لو از حضور در خندوانه!+تصاویر down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.