کد خبر: 3644

تاریخ انتشار: سپتامبر 27, 2015

تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد

سلامت نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و اینکه در بسته بندی کالا های یاد شده از پروانه بهره برداری و برچسب استاندارد استفاده شده است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمد محمدی با اشاره به افزایش گزارش تخلف و بررسی های […]

سلامت نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن بیشتر تولیدات آبمیوه و آبلیمو خبر داد و اینکه در بسته بندی کالا های یاد شده از پروانه بهره برداری و برچسب استاندارد استفاده شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمد محمدی با اشاره به افزایش گزارش تخلف و بررسی های میدانی انجام شده از شرکت های تولید آبمیوه و مرکبات، گفت: برخی شرکت های تولید آبمیوه و آبلیمو که تعداد آن ها نیز رو به افزایش است با درج نام و تصویر میوه و مرکبات، کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می کنند؛ این در حالی است که مواد متشکله آن ها میوه یا مرکبات طبیعی نیست و حاوی فرآورده های شیمیایی است.

محمدی اظهار داشت: از آنجا که عبارت و تصویر مندرج در ظروف با محتوای آن مطابقت ندارد و از مصادیق آشکار تقلب به شمار می آید باید، فورا افراد خاطی شناسایی شوند و پرونده های تخلف، تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و استقبال دستگاه های نظارتی، فردا پنجم مهرماه سال ،جلسه ای به منظور آسیب شناسی وضعیت موجود و ارایه راهکار و برنامه ریزی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار خواهد شد.

Likesتولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد up(0)Dislikesتولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد تولید آبمیوه و آبلیمو تقلبی با مهر استاندارد down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.