کد خبر: 654

تاریخ انتشار: سپتامبر 11, 2015

مجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر

احسان کرمی این مجری پیش از این هم جشن پانزدهم را در عمارت مسعودیه اجرا کرده بود که البته در آن دوره حاضران تنها صدای او را می‌شنیدند و احسان کرمی فقط در انتهای مراسم روی سن حاضر شد. هفدهمین جشن بزرگ سینمای ایران فردا (جمعه) ساعت ۲۰ در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود و برگزیدگان […]

احسان کرمی

این مجری پیش از این هم جشن پانزدهم را در عمارت مسعودیه اجرا کرده بود که البته در آن دوره حاضران تنها صدای او را می‌شنیدند و احسان کرمی فقط در انتهای مراسم روی سن حاضر شد.

هفدهمین جشن بزرگ سینمای ایران فردا (جمعه) ساعت ۲۰ در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش سینمایی معرفی خواهند شد.پیش از این جشن انیمیشن توسط علیرضا خمسه، فیلم کوتاه توسط امیرشهاب رضویان، مستند اکبر عالمی و بزرگداشت‌ها توسط کامران ملکی اجرا شد.

مجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر  مجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر مجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر rhbrlov4eb66ci4fbli

مازیار میری کارگردانی جشن بزرگ سینمای ایران را عهده دار است.

ایسنا

Likesمجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر مجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر up(0)Dislikesمجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر مجری هفدهمین جشن خانه سینما کیست؟+تصاویر down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.