کد خبر: 6453

تاریخ انتشار: اکتبر 6, 2015

نکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی

نکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی اگر می خواهید یک اسپیکر پرقدرت و قوی بخرید، می بایست از قبل با قطعات سخت افزاری این قطعه آشنایی داشته باشید تا موقع خرید آن مردد و سردرگم نشوید. اولین نکته : در هنگام خرید باید میزان توان واقعی یا وات واقعی بلندگو مورد توجه و اهمیت واقع […]

نکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی

اگر می خواهید یک اسپیکر پرقدرت و قوی بخرید، می بایست از قبل با قطعات سخت افزاری این قطعه آشنایی داشته باشید تا موقع خرید آن مردد و سردرگم نشوید.

اولین نکته :

در هنگام خرید باید میزان توان واقعی یا وات واقعی بلندگو مورد توجه و اهمیت واقع شود، چون این مولفه مهمترین گزینه و عامل در نشان دادن میزان قدرت واقعی اسپیکرها و بلندگوها خواهد بود.

دومین نکته :

طراحی اسپیکرها تاثیر بسزایی در ممانعت از پخش صدای نامناسب و ناهنجار موقع پخش صداهای بم و زیر می شود، و همینطور طراحی اسپیکرها با زاویه و طیف پخش و پوشش پذیری رابطه مستقیم و تنگاتنگی دارد که در کنار همه این ها طراحی مناسب و جذاب برای جذب مشتریان و مصرف کنندگان بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت خواهد بود.

 

 

سومین نکته :

تعداد کانالهای خروجی اسپیکرها و همچنین کانالی که برای صدای بم استفاده می شود در افزایش دقت پخش و تفکیک صداها تاثیر گذار خواهد بود، و این تصور که بعضی ها به غلط می پندارند تعداد کانال ها و بلندگوهای زیاد باعث آلودگی صوتی و کلافه گی در افراد می شود بسیار اشتباه و غلط می باشد، چرا که صداها در بین بلندگوها تقسیم خواهند شد.

 

چهارمین نکته :

یک دستگاه ریموت کنترل در مواقع ضروری و حساس برای اسپیکرها و بلندگوها بسیار حائز اهمیت است و این مهم بودن و پراهمیت بودن برای مواقعی می باشد که شما برای قطع، وصل و یا تعویض صدا مجبور به جابجایی مکان خود نشوید.

 

پنجمین نکته :

پایه ها در اسپیکرها و بلندگوها براساس نوع بلندگو که ۱/۲،۱/۴ یا ۱/۵ باشد مورد نیاز است یعنی اگر فقط می خواهیم موزیک گوش بدهیم نوع ۱/۲ بدون پایه مناسب هست،  چون آن را می توانید روی میز  pc یا کامپیوتر شخصی خودتان قرار بدهید ولی اگر از نوع های دیگر ۱/۴ یا ۱/۵ استفاده می کنید که پایه نیاز هست.

Likesنکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی نکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی up(0)Dislikesنکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی نکات مهم هنگام خرید سیستم صوتی down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.