کد خبر: 6458

تاریخ انتشار: اکتبر 6, 2015

آیا باهوش بودن درد سر هم دارد؟ 

آیا باهوش بودن درد سر هم دارد؟ همه مردم کسانی را که از هوش و آی کیوی بالایی برخوردار هستند را مورد تشویق و تحسین خود قرار می دهند، در واقع بهرمندی از چنین نعمت خدادای باعث محبوب شدن آن ها می شود. تقریبا همه تصور می کنند کسی که باهوش است تمام مسایل کاری […]

آیا باهوش بودن درد سر هم دارد؟

همه مردم کسانی را که از هوش و آی کیوی بالایی برخوردار هستند را مورد تشویق و تحسین خود قرار می دهند، در واقع بهرمندی از چنین نعمت خدادای باعث محبوب شدن آن ها می شود.

تقریبا همه تصور می کنند کسی که باهوش است تمام مسایل کاری و زندگی شخصی اش را بدون هیچ گونه اشتباه و نقصی به پیش می برد که این تصور بسیار نابجا و غلط است.

این افراد گاها در روابط اجتماعی شان دچار مشکل و حتی ممکن هست که با شکست مواجه شوند، چرا که دیگران با ضریب هوشی متوسط و کم در مقابل این افراد قرار دارند و تعادلی در درک طرفین وجود نخواهد داشت.

 

دیده شده است که افراد باهوش دوستان و نزدیکان زیادی در اطراف خود ندارند که منشأ و ریشه این ها همه به هوش و ذکاوت آنها بر می گردد.

دلایلی که باعث دردسر ساز بودن برای باهوش ها می شوند عبارتند از :

طولانی صحبت کردن یا دراز گویی

رفتار متکبرانه و مغرورانه

تصحیح بدموقع اشتباهات دیگران

جروبحث ها و مذاکرات بی فایده در مورد موضوعی که با آن موافق نیستند و هرگز اشتباه خود را قبول ندارند و عقب نشینی نخواهند کرد.

رک گویی و بی پرده سخن گفتن بیش از حد.

بدون دلیل و برهان مطلبی را قبول نخواهند کرد.

 

Likesآیا باهوش بودن درد سر هم دارد؟  آیا باهوش بودن درد سر هم دارد؟  up(0)Dislikesآیا باهوش بودن درد سر هم دارد؟  آیا باهوش بودن درد سر هم دارد؟  down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.