- خبر14 - https://khabar14.ir -

وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد

وزیر دفاع آمریکا پس از زمینه سازی شبکه سی ان ان، وارد گود شد و خبر دروغ اصابت موشک های روسیه به ایران را بار دیگر مطرح کرد. البته آمریکا اگر شواهدی داشت حتما ارائه میداد.

به گزارش جام نیوز، دولتمردان و رسانه‌های آمریکایی،ناراحتی خود از همکاری ایران و روسیه بر علیه تروریست های داعش را با : موشک‌های روسی در ایران فرود آمده‌اند!

به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

وزیر دفاع آمریکا

 

شواهد و اسناد آمریکا که منتشر نمی‌شوند!

 

اشتون کارتر، بدون نشان دادن دلیل و مدرک برای حرفهایش، مدعی شد شواهدی در دست دارد که نشان می‌دهد چند موشک‌ روسیه به جای سوریه در خاک ایران سقوط کرده‌ است.

 

 

اشتون کارتر که در لندن به سر می‌برد در نشست خبری مشترک با  “مایکل فالون” همتای بریتانیایی‌اش، این ادعا را مطرح کرد که چهار فروند از ۲۶ موشک کروز پرتاب‌شده روسیه به دلیل بروز نقص فنی، در میانه راه متوقف شده و در خاک ایران سقوط کرده‌اند!

 

وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد 151008193248 rudal rusia  ap

وزارت دفاع روسیه تصویری از پرتاب موشک از ناو خود در دریای خزر علیه تروریست های داعش منتشر کرد

 

 

 

 

خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه ایران در پاسخ به سوالی درباره این گزارش‌ها گفته است “ما تایید نمی‌کنیم”.

 

 

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه هم گزارش داده است که سرتیپ موسی کمالی از فرماندهان نظامی ایران در گفت‌وگو با این خبرگزاری این گزارش‌ها را”دروغ آشکار خوانده است”.

 

 

سرتیپ مسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران نیز خبر سقوط موشک‌های روسی در خاک ایران را تکذیب کرد. وی ضمن رد این خبر، به شبکه اول سیما گفت که آمریکایی‌ها می‌خواهند با انتشار چنین اخباری اقدامات روسیه در سوریه را بی‌اهمیت و ضعیف جلوه دهند.

 

 

 

جنگ روانی سایت‌های فارسی زبان غربی علیه ائتلاف ایران و روسیه

وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد 1 229

 

وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد 4 104

 

وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد 2 164

 

 

وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد 5 66

 

منبع : http://www.shahrekhabar.com [1]

Likesوزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد up(0)Dislikesوزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد وزیردفاع آمریکا:چهار موشک روسیه به خاک ایران اصابت کرد down(0)