- خبر14 - https://khabar14.ir -

برنامه ریزی باشگاه منچستریونایتد برای بزرگداشت رونی

 

خبر۱۴

حضور دوازده ساله وین رونی

باشگاه منچستریونایتد برای گرامیداشت و حضور دوازده ساله وین رونی و کاپیتان ۳۰ ساله خود در منچستریونایتد یک سوپرایز و برنامه ای خاص ترتیب دهد.

برای این برنامه یک بازی خیریه ای را در تاریخ ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ برابر با سوم آگوست سال ۲۰۱۶ میلادی برنامه ریزی کرده است ، که البته هنوز تیم حریف مقابل مشخص و اعلام نشده است.

رونی در فصل جاری به افت محسوس و قابل توجهی رسیده است که به شدت مورد انتقاد و نظر سایرین قرار گرفته است.

علت انتقاد ها از رونی

تمامی انتقادهایی که در این فصل متوجه رونی شده است بخاطر نزدیک شدن به رکورد برترین گلزن تارخ باشگاه منچستریونایتد می باشد.

 

همچنین وین رونی در سایت رسمی باشگاه از تمام افراد و مسئولینی که باعث و دلیل شدند تا این بازی عملی و برگزار شود قدردانی و تشکر کرد.

فراموش نکردن هواداران منچستریونایتد

رونی در صحب های که با سایت باشگاه داشت هواداران خود را فراموش نکرد و از همه ی طرفداران و هواداران منچستر بخاطر تمامی حمایت هایی که از خودش و تیمش داشته اند نیز قدردانی و سپاسگذاری کرد.

 

وین در ادامه افزود که : این مسابقه برای من و خانواده ام که برای بزرگداشت و احترام به من ترتیب و برنامه ریزی شده است حتما شب آن خاص خواهد بود ، امیدوارم همگی باهم آن شب را جشن بگیریم تا بتوانیم یکی دو سوپرایز نیز به طرفداران و هواداران خود نشان بدهیم.

درخواست و امید وین رونی

رونی بعد از صحبت هایش برای حضور هرچه بیشتر هواداران در بازی برای جمع آوری پول بیشتر برای خیریه که بنا به دلایلی خاص و متفاوت به قلب او نزدیک تر است احضار امیدواری کرد.

 

نتیجه و ماحصل این بازی براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا از سوی بنیاد خیریه وین رونی به موسسات خیریه داده شود.

برترین گلزن منچستریونایتد

تاکنون وین رونی برای شیاطین سرخ منچستریونایتد ۲۳۶ گل به ثمر ونتیجه رسانده است و تنها با نیاز به یک گل به رکورد دنیس لاو خواهد رسید و عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد را کسب خواهد کرد.

Likesبرنامه ریزی  باشگاه منچستریونایتد برای بزرگداشت رونی برنامه ریزی  باشگاه منچستریونایتد برای بزرگداشت رونی up(0)Dislikesبرنامه ریزی  باشگاه منچستریونایتد برای بزرگداشت رونی برنامه ریزی  باشگاه منچستریونایتد برای بزرگداشت رونی down(0)