کد خبر: 6767

تاریخ انتشار: اکتبر 28, 2015

گفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه

برنامه ی نود تلویزیونی شبکه سوم سیما ، چند روز پیش میزبان حسین آبانگاه دبیر اسبق کمیته اخلاق و کارلوس کروش بوده است.

خبر۱۴

برنامه ی نود تلویزیونی شبکه سوم سیما

برنامه ی نود تلویزیونی شبکه سوم سیما ، چند روز پیش میزبان حسین آبانگاه دبیر اسبق کمیته اخلاق و کارلوس کروش بوده است.

در این برنامه و گفتگوی تلویزیونی ، آبانگاه و کروش از یکدیگر انتقاد کردند ، در خصوص انتقادهای به عمل آمده در ابتدا سرمربی تیم ملی و بعد دبیرکل فدراسیون فوتبال را بخاطر جوسازی متهم کردند.

در این گفتگو و پخش زنده ، پشت پرده ی تمام عوامل را با نام علیرضا اسدی بیان کردند.

به گفته و گزارش های خبری آنلاین ، ساعت حول و هوش دو بامداد حسین آبانگاه روی خط برنامه ی ۹۰ رفته و از کارها و رزومه ی کاری اش در این مدت سپری شده صحبت کرده است و همچنین در ادامه ی سخنان و حرف هایش به دلیل و علت استعفایش پرداخته است .

images901 گفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه گفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه images901

آبانگاه در ادامه ی صحبت هایش در مورد حرف های کروش گفت که : همانطور که می دانید من در تیم پاس سرپرست ماکار آقاجانیان بودم که آقای کروش درباره ی من می تواند از وی بپرسد.

حسین آبانگاه گفت که ما شخصیت فنی ااو را قبول داریم ، اما در قراردادش آمده است که ” Accept and folow” یعنی باید موافقت می کرده و پیروی کند !

این مسئول پیشین و سابق اخلاق گفت :

چقدر خوب است سرمربی تیم ملی ما برود و کتاب مسیح و یا در مورد امام حسین (ع) مطلب بخواند تا بداند تمام مبارزات و دعواها بر سر رشوه و فساد و این مسایل بوده است .

images90 گفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه گفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه images90

بلافاصله پس از صحبت ها و حرف های ناگفته دبیر اسبق کمیته اخلاق ، کارلوس کروش روی خط برنامه ی نود می آید و می گوید که : ” این آقا بار دیگر مشخص کرد که نفر و شخص اصلی نیست بلکه حرف های شخص دیگری را بازگو می کند .”

کروش در مقابل اصرارها و پا فشاری های عادل فردوسی پور مجری و گرداننده برنامه ۹۰، که مدام پشت این ماجرا را عباس ترابیان می دانست ، گفت:”به طور مشخص می گویم پشت تمام این ماجرا آقای دکتر علیرضا اسدی ، دبیر فدراسیون فوتبال می باشد که آمده است این پرونده را به کمیته اخلاق داده و باعث شده است که پرونده هایی برای خانبان و آقاجانیان درست و تهیه کنند.

 

 

Likesگفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه گفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه up(0)Dislikesگفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه گفتگوی زنده برنامه ی نود کارلوس کروش و حسین آبانگاه down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.