کد خبر: 6772

تاریخ انتشار: اکتبر 28, 2015

اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس

اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس

خبر۱۴

 

بعد از خبر فوت ناگهانی کاپیتان پرسپولیس هادی نوروزی ، یک اتفاق تلخ و ناگوار دیگر اشک چشمان پرسپولیسی ها را دوباره بر روی گونه ها جاری کرد .

داوود کاشانی سالهای سال در کنار اعضای تیم تدارکات پرسپولیس ، کمک حال و دلسوز تیم پرسپولیس بوده ، که قبل از بازی با ملوان بندر انزلی بر اثر حادثه ایی که برایش رخ داده بود راهی بیمارستان می شود و در آنجا بستری میشود.

داوود کاشانی در ورزشگاه تحت معاینات و درمان اولیه اورژانس ورزشگاه قرار می گیرد که به دلیل فشار خون بالا به بیمارستان انتقال می یابد و بعد از طی معاینات تکمیلی در بیمارستان ، مشخص می شود که یکی از رگ های قلبش دچار گرفتگی شده است .

بعد از فوت نوروزی، پرسپولیس باز هم گریست

images11 اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس images11

پیگیری وضعیت سلامت و جسمانی این عضو تیم پرسپولیس بر عهده ی محمود خوردبین است ، که جهت هماهنگی های لازم با باشگاه در باره ی آخرین گزارش وضعیت سلامت کاشانی می گوید : احتمالا بعد از معاینه ای از بیمارستان مرخص خواهد شد اما درمان همچنان ادامه خواهد داشت . که اگر وضعیت سلامتی کاشانی با دارو رو به بهبود و رضایت بخش باشد که هیچ مشکلی نیست ولی در غیر اینصورت برای آنژیوگرافی دوباره باید بستری شود .

بعد از فوت نوروزی، پرسپولیس باز هم گریست

در پایان سرپرست تیم پرسپولیس افزود : بچه‌ها و گروه تدارکات برای انجام امور تیم شب و روز ندارند به معنای واقعی از زحمتکش‌ترین افراد مجموعه هستند .

سرپرست تیم پرسپولیس از هواداران خواست تا برای سلامتی هر چه سریعتر و بهتر داوود کاشانی این عضو زحمتکش و دلسوز تیم خالصانه و مخلصانه به درگاه خداوند منان دست دعا بلند کنند.

images12 اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس images12

Likesاشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس up(0)Dislikesاشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس اشک پرسپولیس باز هم درآمد +عکس down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.