کد خبر: 6780

تاریخ انتشار: اکتبر 28, 2015

رژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن

لِلَّهِ مُلْکُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ یَخْلُقُ مَا یَشَاء یَهَبُ لِمَنْ یَشَاء إِنَاثًا وَیَهَبُ لِمَن یَشَاء الذُّکُورَ.

از آن خداست فرمانروایی آسمان‌ها و زمین هر چه بخواهد می‌آفریند، به هر که بخواهد دختر می‌بخشد و به هر که بخواهد پسر می‌بخشد. آیه ۴۹ – سوره شوری

خبر۱۴

 

برای پسردار شدن نیاز است که رژیم غذایی و تغذیه ای غنی از پتاسیم و سدیم و فقیر از کلسیم باشد.

در روش تعیین جنسیت با تغذیه و رژیم غذایی مناسب لازم نیست که هر دو زوج تحت رژیم خاصی قرار بگیرند.

در این روش برای تعیین جنسیت رعایت تمام اصول و برنامه رژیم غذایی توسط زوج خانم تا ۸۰ درصد امکانپذیر و عملی می باشد که آقایان نیاز و ضرورتی به رعایت اصول تغذیه ای رژیمی خاص ندارند و فقط باید از نقطه نظر روانی و عاطفی همسر خود را همراهی کنند که نقش تاثیرگذاری بسزایی خواهد داشت.

نقش و تاثیر یون ها در جنسیت فرزند

یون ها در تعیین جنسیت و همچنین عملکرد آنها نیز حائز اهمیت و مورد توجه است.

اهمیت غلظت یون ها در مقایسه با نسبت یون ها کمتر است ، یعنی نسبت پتاسیم و کلسیم به یکدیگر به اضافه ی منیزیم ، نقش تعیین کننده ی قوی خواهد داشت.

برای تععین جنسیت حتما باید دو ماه قبل از بارداری رژیم مناسب را با ظرافت کامل رعایت کند و تا زمانی که بارداری انجام نشده رعایت اصول بارداری نیز لازم و ضروری می باشد.

 

Likesرژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن رژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن up(1)Dislikesرژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن رژیم غذایی مناسب برای پسردار شدن down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.