کد خبر: 6783

تاریخ انتشار: اکتبر 28, 2015

اصول غذایی لازم برای دختردار شدن چیست؟

برای تعیین جنسیت به دختر ، لازم و ضروری می باشد که رژیمی غنی و سرشار از کلسیم و کمبود و فقیر از پتاسیم و سدیم داشته باشید.

خبر۱۴

 

برای تعیین جنسیت به دختر ، لازم و ضروری می باشد که رژیمی غنی و سرشار از کلسیم و کمبود و فقیر از پتاسیم و سدیم داشته باشید.

زمان شروع رژیم مناسب و تغذیه ای سالم باید حداقل دو پریود قبل از بارداری و همچنین زیر نظر پزشک و متخصص کاردان طی معاینات و آزمایشات لازم انجام شود.

البته اگر قبل از دو پریودی برای زمان مشخص شده برای بارداری اقدام شود نیز بهتر و مفیدتر خواهد بود.

در واقع حداقل زمان برای رعایت اصول و رژیم تغذیه ایی دو ماه یا دو پریودی قبل از بارداری تخمین زده شده است و تا زمانی که بارداری صورت نگرفته باشد باید رژیم نیز رعایت شود چرا که امکان و احتمال دارد بعد از دو پریودی بارداری صورت نگیرد پس تا زمان بارداری باید اصول تغذیه زیر نظر متخصص رعایت و دنبال شود.

این رژیم غذایی پس از اثبات بارداری به پایان می رسد و زنان باردار در دوران بارداری نیاز به رعایت رژیم تعین جنسیت ندارند و فقط می توانند رژیم متناسب با بارداری را رعایت و دنبال کنند و دیگر محدودیت های پیش از بارداری را نخواهند داشت..

چه کسانی ممنوعیت رژیم تعیین جنسیت دارند؟

ممنوعیت هایی برای رژیم غذایی پسر دار شدن برای افراد عنوان شده در زیر می باشد .

افرادی که مبتلا به بیماری های فشارخون بالا ،ناراحتی های قلبی و عروقی ،و کسانی که نارسایی کلیه دارند ممنوعیت رژیم غذایی برای پسردار شدن را دارند و این افراد مجاز به استفاده از این رژیم غذایی نیستند.

افرادی که برای رژیم غذایی دختردار شدن دارند عبارتند از : افرادی که اختلالات عصبی ، یا بالابودن کلسیم خون و نارسایی های کلیوی دارند نمی توانند و مجوز استفاده از رژیم غذایی دختر دارشدن را ندارند.

نحوه‌ تاثیر رژیم غذایی برای تععین جنسیت به این صورت است که این رژیم غذایی باعث تغییر یونی محیط درونی رحم شده و زمینه برای تعیین جنسیت بر حسب نوع رژیم برای پسر دارشدن یا دختردار شدن آماده و مهیا می شود همچنین زمینه ی مساعدی برای ورود نسبت اسپرماتوزوئیدهای نر به اسپرماتوزوئیدهای ماده جهت جنسیت موردنظر فراهم خواهد شد .

برای فرزند دختر باید مواد غذایی حاوی کلسیم مصرف شود و برای فرزند پسر باید مواد غذایی سرشار از پتاسیم و منیزیم استفاده و مصرف شود.

دختر دار شدن با این خوراکی ها

پسر دار شدن با این خوراکی ها

رژیم غذایی برای دختردار شدن

رژیم غذایی برای پسردار شدن

رژیم غذایی دوران بارداری

رژیم غذایی در بارداری

تعیین جنسیت فرزند

رابطه ویار با تعیین جنسیت

رژیم غذایی برای تعیین جنسیت

میخواهم پسر دار شوم

میخواهم دختر دار شوم

ابدالی

Likesاصول غذایی لازم برای دختردار شدن چیست؟ اصول غذایی لازم برای دختردار شدن چیست؟ up(0)Dislikesاصول غذایی لازم برای دختردار شدن چیست؟ اصول غذایی لازم برای دختردار شدن چیست؟ down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.