کد خبر: 6791

تاریخ انتشار: اکتبر 30, 2015

فواید خوردن روزانه سیب

با خوردن یک سیب در روز خود را از رفتن به دکتر و دندانپزشک نجات دهید.

خبر۱۴

با خوردن یک سیب در روز خود را از رفتن به دکتر و دندانپزشک نجات دهید.

سیب منبع خوبی از یک گروه از ترکیبات شیمیایی گیاهی به نام پلی فنول است که نشان داده شده است برای کمک به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی بسیار مفید و ضروری است.

. سیب سرشار از پکتین، فیبر محلول است که می تواند کمک به سطح کلسترول خون خود را پایین تر است .

“سطح کلسترول خون بالا می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد”

 

اما منافع حاصل از الیاف متوقف وجود دارد. chomping در یک سیب می تواند به شما کمک کند احساس کامل دیگر به عنوان فیبر بدن افت می کند خروج آن از معده به دستگاه گوارش به عنوان آن را در حال هضم می شود.

 

مطالعه در بیش از ۵۵ بزرگسال در اشتها منتشر شده نشان داد که : خوردن یک سیب قبل از ناهار موجب کاهش کالری در وعده غذایی که ۱۵ درصد یا حدود ۱۸۵ کالری است می شود. این کاهش کالری روزانه می تواند به از دست دادن حدود ۱٫۵ £ ماهانه، و یا ۲۰ پوند در سال بجوید.

 

محققان این مطالعه نشان داد که خوردن میوه با فیبر بالا در آغاز از یک وعده غذایی افزایش سیری یا احساس پری، که می تواند به شما کمک کند به مصرف کالری کمتر نسبت به زمانی که شما نشسته غذا می خورید .

از آنجا که فصل سیب است، سعی کنید این سه راهنمایی را برای کمک به سالم ماندن خودتان، و همچنین مراقبت از از دندان های خود را به کار ببرید :

 

  1. اضافه کردن سیب به صورت خرد شده برای ، صبحانه همراه با غلات و بلغور جو دوسر به حفظ شادابی کامل شما در طول روز ، و همچنین برای پایین آوردن میزان کلسترول خون ، کمک بسیاز شایانی خواهد بود.
  2. خوردن و جویدن یک سیب ۳۰ دقیقه قبل از ناهار، به شما کمک می کند تا کمتر غذا بخورید.
  3. خوردن سیب قبل از شام در حال راه رفتن می تواند اشتها را محدود کند ، بنابراین وقتی شما وارد خانه می شوید به طوری که شما گرسنه هستید وسوسه به خوردن هر چیزی  در حال حرکت را کم کند.

ابدالی

Likesفواید خوردن روزانه سیب فواید خوردن روزانه سیب up(0)Dislikesفواید خوردن روزانه سیب فواید خوردن روزانه سیب down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.