کد خبر: 6796

تاریخ انتشار: آبان ۹, ۱۳۹۴

بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن

خبر۱۴   لیزا دی کارشناس و متخصص تغذیه در مورد شیوه زندگی سالم می گوید : وعده های غذایی و تنقلات با چربی و قند بالا باعث خواب آلودگی شما در محل کار و در طول روز خواهد شد. اما به لطف چیزهایی مانند خستگی، کمبود وقت، و محرومیت از خواب، مردم تمایل به تصمیم […]

خبر۱۴

 

لیزا دی کارشناس و متخصص تغذیه در مورد شیوه زندگی سالم می گوید : وعده های غذایی و تنقلات با چربی و قند بالا باعث خواب آلودگی شما در محل کار و در طول روز خواهد شد.

اما به لطف چیزهایی مانند خستگی، کمبود وقت، و محرومیت از خواب، مردم تمایل به تصمیم گیری بد غذا خوردن در طول روز کاری پیدا خواهند کرد.

خوشبختانه در بسیاری از میان وعده ها، گزینه های سالم، سریع، آسان و ارزان وجود دارد.

در ادامه نوزده نوع مختلف از تنقلات که مناسب بروی میز کار شما هستند را مورد بحث و تجزیه و تحلیل قرار خواهیم داد.

 

۱٫ بادام
بادام یک منبع بزرگ از پروتئین و چربی سالم است که رضایت بخش است.
“نیکول Maftoum ” متخصص تغذیه بالینی لبنان توضیح می دهد:
بادام حاوی مواد مغذی ضروری در مقایسه با دیگر آجیل ها شامل :  بالاترین میزان پروتئین ، بالاترین میزان فیبر زمانی و چربی اشباع شده است ، که به افزایش سطح HDL کمک می کند و همچنین سرشار از ویتامین E هستند، که ۳۵ درصد از مقدار مورد نیاز روزانه ویتامین E  را تامین می کند.

 

BBmlSyU.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlSyU

۲٫ ذرت بو داده کم چرب

Fazio  می گوید : از این میان وعده کم کالری که آن را نیز منبع خوبی از فیبر برای چیزی شور و ترد  می داند.

 

BBmm0o9.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmm0o9
۳٫ میوه های تازه

میوه ها با ویتامین و مواد معدنی بسته بندی شده و پر از شیرینی های طبیعی بزرگ هستند، Maftoum می گوید:  “آنها همچنین یک منبع بزرگ از آنتی اکسیدان های مورد نیاز برای یک سیستم ایمنی قوی تر و عملکرد بهتر در محل کار هستند”.
BBmlXLS.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlXLS
۴٫ غلات خشک
تقریبا تمام انرژی خود را از قند می گیرند که مهم ترین نقش قند ساده را در سوخت و ساز بدن انسان را ترسیم می کند.
Maftoum می گوید: ” مصرف غذاهای شاخص گلیسمی پایین مانند سبوس خواهد توانست برای  گلوکز در سرعت آهسته در جریان خون آزاد، که نوسانات قند خون را به حداقل برساند  و قوه ادراک و تمرکز ذهنی را بهینه سازی کند.”.
BBmlSAa.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlSAa
۵٫ میوه های خشک

همیشه گزینه میان وعده بزرگ میوه های تازه هستند ، اما اگر شما به مخلوط چند تا را می خواهید  ، سعی کنید زردآلو خشک، کشمش، سیب، موز که این تنقلات شیرین و جویدنی سرشار از فیبر و پتاسیم بالا هستند را در کنار میز محل کار خود داشته باشید.

BBmlSAt.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlSAt

۶٫ میله پروتئین

برخی از میله پروتئین به کالری نوشته شده روی بسته بندی دقت کنید و مراقب باشید با  بررسی مواد تشکیل دهنده و مطمئن شوید که کدام را انتخاب کنید تا با مصرف  میوه و آجیل به کمتر از ۲۰۰ کالری برسید.

BBmlNpC.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlNpC

۷٫ کیک برنج (cakesRice)

کیک برنج با طعم بسیار عالی هستند چون کم کالری هستند و در طعم های مختلف آمده است. به عنوان مثال، شما می توانید چدار یا کارامل بسته به اینکه آیا شما می خواهید شور یا شیرین باشد.

 

BBmm0pN.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmm0pN

۸٫چوب شور

هر چند نمک، چوب شور کم چربی هستند اما  شما برخی از کربوهیدرات را تا زمان ناهار یا شام نگه داری خواهید کرد.

BBmm0pT.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmm0pT

۹٫ موز یخ زده
این یک جایگزین عالی برای بستنی، که سرشار از قند و چربی است. می باشد. یک موز متوسط شامل مقدار مورد نیاز گلوکز برای مغز در بهترین حالت ممکن می باشد.

BBmlNq3.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlNq3

۱۰٫ پنیر رشته ای یا بسته بندی شده
اگر شما یک یخچال و فریزر در دفتر کار خود دارید ، این منابع خوب پروتئین در دست می تواند پروتئین سطح قند خون را ثابت نگه دارد و شما را خواب آلود نخواهد کرد.

BBmm0q5.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmm0q5
۱۱٫ سالاد ماهی تن

ماهی حاوی اسیدهای چرب امگا ۳، چربی های ضروری است که شناخته شده برای کمک به حفظ عملکرد مغز است.

BBmlNqn.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlNqn

۱۲٫ نخود سبز چمنی

برای جلب رضایت به شکل شور، ترد و یا تند مصرف می شود ، و حاوی پروتئین و فیبر، که به شما انرژی خواهد و با مصرف آن از قند خون جلوگیری می کند.
BBmlXND.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlXND
۱۳٫ تخم مرغ سفت

این یک منبع عالی از پروتئین، که غذا را تامین خواهد کرد و نیز  تثبیت قند خون است. اما از بوی توهین آمیز آن آگاه باشید!  تخم مرغ سفت خود را در آشپزخانه دفتر بخورید.

BBmlNqw.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlNqw

۱۴٫ سبزیجات و حموس

حمص و سبزیجات، مانند هویج، حاوی شیرینی و کربوهیدرات. “شما  با دریافت تمام مواد مغذی از این میان وعده رضایت بخش ،نیاز  خود را تامین خواهید کرد.

نخود در حمص همچنین منبع خوبی از کلسیم، آهن، پروتئین، و فیبرمی باشد که به سرعت در حال افزایش، مانع از سطح قند خون بیش از حد هستند .

BBmlIhD.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlIhD

۱۵٫ آب گوجه فرنگی

گاهی اوقات هنگامی که شما فکر می کنید که گرسنه هستید یا هوس شکر کردید، شما در واقع تشنه اید،. دفعه بعدی که این اتفاق می افتد، سعی کنید از نوشیدن یک قوطی گوجه فرنگی کم نمک یا آب سبزیجات استفاده کنید .

BBmlSBC.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlSBC

۱۶٫ تراشه کلم

اگر شما دنبال کالری کم هستید تراشه های کلم ، دارای مواد مغذی گزینه ی مناسبی خواهد بود.

شما به سادگی می توانید، مقداری کلم خرد شده را در مقدار کمی روغن زیتون سریع و آسان،  تا زمانی که ترد شوند بپزید.

BBmlNqY.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlNqY

۱۷٫ ماست
ماست حاوی پروبیوتیک ، پروتئین، کلسیم، ویتامین، پتاسیم، و منیزیم است.

BBmlQ00.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmlQ00

۱۸٫ سیب و کره بادام زمینی

سیب فیبر و کربوهیدرات برای تولید انرژی رافراهم می کند ، در حالی که کره بادام زمینی (شما همچنین می توانید روغن بادام استفاده کنید) چربی اشباع سالم و پروتئین را فراهم می کند ، که منجر به تثبیت قند خون یو پی اس می شود.
این میان وعده خوشمزه و رضایت بخش است و برای چند ساعت شما را سیر نگه دارید،

BBmmUvW.img بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن BBmmUvW

۱۹٫سبزیجات کبابی سرد

سبزیجات کبابی یرد شده که می تواند از باقی مانده سبزیجات شام گذشته شما باشد ، آن ها را بسته بندی کنید و به همراه سرکه و ترجیحا بدون روغن به محل کار خود ببرید.

ابدالی

Likesبهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن up(0)Dislikesبهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن بهترین تنقلات روی میز کار بجای غذا خوردن down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.