کد خبر: 6872

تاریخ انتشار: نوامبر 2, 2015

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد

آقای اصغر باقریان (مدیرعامل سپاهان) از حضور محرم نویدکیا به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم در بازی چهارشنبه با راه آهن خبر داد.

خبر۱۴

 

 

اصغر باقریان دلیل انتخاب محرم نویدکیا به صورت موقت ، برای جانشینی حسین فرکی را اینگونه اعلام کرده است که : آقای محرم نویدکیا تنها برای بازی سپاهان مقابل راه‌آهن در روز چهارشنبه مسئولیت جانشینی و سرمربی تیم را بر عهده خواهند داشت تا بعد از آن سرمربی جدید برای تیم سپاهان معرفی شود.

آقای باقریان اضافه کردند که : هرچند آقای بصیرت و آقای زاغی‌نژاد با همراهی تیم به عنوان اعضای کادر فنی در تیم حضور دارند ، ولی می بایست مدیریت تیم و مسئولیت فنی را کسی در آن دیدار به عهده می‌گرفت و براساس همین موضوع و دلیل نویدکیا را برای این مسئولیت معرفی کردیم.

درمورد وضعیت بررسی استعفای سرپرست تیم مدیرعامل باشگاه سپاهان، اصغر باقریان عنوان کرد که:

هنوز ما برای این موضوع هیچ اقدامی نکرده ایم و همچنین تصمیم برای انتخاب سرپرست تیم را ، به پس از انتخاب سرمربی موکول می کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تا زمان انتخاب سرمربی جدید، رسول خوروش به کار خود همچنان ادامه خواهد داد، تا مورد این مسئله ، در زمان مناسب تصمیم‌گیری شود، و برای بازی روز چهارشنبه رسول خوروش به عنوان سرپرست، تیم را همراهی و همیاری خواهد کرد.

برگرفته از “ورزش سه”

 

 

ابدالی

Likesمحرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد up(0)Dislikesمحرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان شد down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.