- خبر14 - https://khabar14.ir -

شایعه با جریان ترک ستیزی،علی دایی

شایعه با جریان ترک ستیزی،علی دایی نمونه دیگری از این قبیل شایعات هست که هر از چند گاهی در جامعه ما رخ میدهد.

پخش یک آیتم تصویری در برنامه «فیتیله» روز جمعه گذشته از شبکه دو سیما، در حالی رنجش خاطر برخی هموطنان آذری را به همراه داشت که رسانه ملی نیز با انتشار بیانیه‌ای نه‌تنها از آذری‌زبانان کشورمان دلجویی کرد که نسبت به توقف پخش این مجموعه تلویزیونی دستور داد.

 

در این میان برخی عناصر سود جو تلاش کردند از این پیشامد سوء استفاده کنند و با ایجاد اختلافات قومیتی در میان مردم کشور اهداف خود را دنبال کنند. در همین راستا نامه‌ای منتسب به علی‌دایی خطاب به رئیس سازمان صداو سیما در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

 

 

در ادامه متن این پیام جعلی منتسب به علی دایی را می‌آوریم تا با برخی از ابعاد اهداف جریان ضدانقلاب و دروغ پراکنی‌های خیالی این جریان بیشتر آشنا شوید:

«رییس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دامت افاضاته

با سلام و عرض ادب، دیروز در برنامه‌ای که از شبکه ۲ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با نام هتل فتیله‌ای پخش شد، به هویت مردم آذربایجان رسماً توهین شد. واقعاً نقاب از سیمای برخی همکارانتان در نفرت پراکنی علیه مردم آذربایجان افتاد.

من نمی‌دانم این نفرت همکارانتان در صدا و سیما  به مردم آذربایجان از کجا بوجود آمده است، شاید هم پاسخ جان فشانی‌های مردم آذربایجان در سال‌های اخیر به این کشور بوده،‌ از شهدای انقلاب گرفته تا شهدای ۸ سال دفاع مقدس و… به هر حال بنده جنابعالی را انسانی اکادمیک، کاری و با شرف می‌دانم، ولی در این مورد شک هم داشتم، چون بنده آدمی شکاک هستم ولی من از پخش این برنامه و توهین به مردم آذربایجان، نه تعجب کردم و نه شگفت زده شده‌ام، چونکه اتفاقاً مشابه مواضع سال‌های قبل این سازمان بود.

منبع : خبرفارسی [1]

Likesشایعه با جریان ترک ستیزی،علی دایی شایعه با جریان ترک ستیزی،علی دایی up(0)Dislikesشایعه با جریان ترک ستیزی،علی دایی شایعه با جریان ترک ستیزی،علی دایی down(0)