کد خبر: 6966

تاریخ انتشار: نوامبر 11, 2015

ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها

ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم .         ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها   . استفاده از مژه مصنوعی نیز به زیبایی شما می افزاید و آنها بصورت نوار یک دسته و یا دونه ای در بازار […]

ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم .

 

 

 

 

ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها

 

. استفاده از مژه مصنوعی نیز به زیبایی شما می افزاید و آنها بصورت نوار یک دسته و یا دونه ای در بازار موجود می باشند. باید دانه های مژه را به وسیله موچین نگه دارید تا اندکی چسب بریزید و سپس بر روی پلک خود ( دانه دانه ) بچسبانید. برای نوع نواری آن چسب را بریزید سپس مژه مصنوعی را با موچین جا به جا کنید تا در جای مورد نظر خود قرار گیرد. اگر پوستی تیره دارید از نوع تیره یا مشکی آن استفاده نمایید.

 

ـ اکستنشن مژه می تواند برای مدت دو تا سه هفته به شما مژگان بلند و با شکوه بدهد اما توجه داشته باشید که در اینصورت نمی توانید از ریمل استفاده کنید و یا حتی باید آنها را کاملا خشک نگه دارید. بنابراین یک جفت عینک شنا برای دوش گرفتن و شستن موهای خود نیاز دارید.

 

ـ ریمل برای پرتر و بلندتر نشان دادن مژه مورد استفاده قرار می گیرد که قلم موی آن دارای اهمیت است. نوع مویی آن حتی موهای بسیار کوچک را نیز بلند می کند. نوع پلاستیکی آن یک جلوه طبیعی و تمیز به مژگان شما می دهد. نوع موی فیبری آن یک ضخامت خاصی به مژگان می دهد. اگر که می خواهید نگاهی زیبا و متفاوت داشته باشید باید نوع قلم موی ریمل خود را تغییر دهید.

 

ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها Y1447257663

 

ـ مسلما نمی خواهید چشمانی شبیه یک عنکبوت ترسناک داشته باشید. قلم مو را تا انتها در مایع ریمل فرو نموده سپس آن را با یک حوله کاغذی ( نه دستمال کاغذی ) جهت خلاصی از ریمل و مژگان اضافه ، پاک کنید. سعی کنید از ریمل بر روی مژگان مرطوب استفاده نمایید. برای پاکسازی می توانید ریمل را با یک حوله گرم و مرطوب پاک کنید.

 

ـ در انتهای روز از ریختن ریمل بر روی گونه های خود خسته شده اید؟ نوع ضد آب آن هرگز نمی ریزد زیرا به نوعی مژگان را روکش می کند. یا می توانید از نوع لوله ای آن جهت پر کردن ریمل خود استفاده کنید که این نوع آن نیز نمی ریزد.

 

منبع : دلگرم

Likesترفند های زیبا نشان دادن مژ ها ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها up(0)Dislikesترفند های زیبا نشان دادن مژ ها ترفند های زیبا نشان دادن مژ ها down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.