کد خبر: 7964

تاریخ انتشار: نوامبر 26, 2015

گزینه نظامی روی میز است!

وزیر خارجه عربستان در نشستی با وزیر خارجه اتریش گفت:

گزینه نظامی روی میز است.وی افزود که کشورش با برخی از گروههای معارض سوریه برای برگزاری یک نشست احتمالی در عربستان پیش از برگزاری دور بعدی مذاکرات وین تماس برقرار کرده است.

وزیر خارجه سعودی در کنفرانس خبری مشترک با وزیرخارجه اتریش بار دیگر گفت که بشار اسد رئیس جمهور سوریه هیچ نقشی در آینده سوریه ندارد.

 

عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی در نشست خبری مشترک با «سباستین کورتز» وزیر خارجه اتریش که به این کشور سفر کرده است، بار دیگر اظهارات مداخله جویانه خود در امور سوریه را تکرار کرد و گفت: بشار اسد به هیچ عنوان هیچ نقشی در آینده سوریه نخواهد داشت.

 

وی همچنین گفت که ما خواهان رسیدن به راه حل بحران سوریه مبتنی بر بیانیه ژنو یک هستیم.

 

او گفت گزینه نظامی برای سوریه همچنان روی میز است و حمایت از معارضان مسلح که با بشار اسد می جنگند ادامه خواهد یافت.

 

وزیر خارجه عربستان افزود که کشورش با برخی از گروههای معارض سوریه برای برگزاری یک نشست احتمالی در عربستان پیش از برگزاری دور بعدی مذاکرات وین تماس برقرار کرده است.

 

اظهارات وزیر خارجه سعودی در حالی مطرح شده است که مقدمات برگزاری نشست وین ۲ درباره رسیدن به راه حل سیاسی بحران سوریه در حال فراهم شدن است.

 

دیدار وزیر خارجه اتریش با شاه سعودی

وزیر خارجه اتریش که به عربستان سفر کرده است با سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی دیدار کرد.

 

در این نشست که محمد بن نایف ولیعهد و عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان و تعدادی دیگر از مقامات سعودی و اتریشی حضور داشتند، درباره موضوعات مشترک بین دو کشور بحث و تبادل نظر شد.

منبع : جام نیوز

 

Likesگزینه نظامی روی میز است! گزینه نظامی روی میز است! up(0)Dislikesگزینه نظامی روی میز است! گزینه نظامی روی میز است! down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.