کد خبر: 7988

تاریخ انتشار: نوامبر 27, 2015

ترافیک در مرزهای مهران ،شلمچه و چزابه

خبر۱۴ ترافیک در مرزهای مهران ،شلمچه و چزابه   رئیس پلیس راه گفت که : مرز مهران به نسبت مرزهای شلمچه و چزابه که از مرزهای پرتردد و پر حجم هستند از ترافیک کمتر و نیمه سنگینی برخوردار است . سرهنگ محمد حسین حمیدی نیز افزود که : با توجه به کم عرض بودن محور […]

خبر۱۴

ترافیک در مرزهای مهران ،شلمچه و چزابه

 

رئیس پلیس راه گفت که : مرز مهران به نسبت مرزهای شلمچه و چزابه که از مرزهای پرتردد و پر حجم هستند از ترافیک کمتر و نیمه سنگینی برخوردار است .

سرهنگ محمد حسین حمیدی نیز افزود که : با توجه به کم عرض بودن محور ایلام به مهران ترافیک به صورت کند انجام می پذیرد.

همچنین سرهنگ حمیدی عنوان کردند که : رشد و پیشرفت تردد در روز پنجشنبه به نسبت روز چهارشنبه را ۴۶ درصد برای مرز مهران اعلام کرد و از رانندگان درخواست کرد که با توجه به کندی ترافیک با حوصله و صبر رانندگی کنند و از عجله و شتاب پرهیز کنند..

در ادامه سرهنگ حمیدی وضعیت پارکینگ ها را اینگونه خبر دادند که :برای پارکینگ در مرز مهران هیچگونه مشگل و کاستی وجود ندارند ، فقط در مرزهای شلمچه و چزابه با اشباع شدن پارکینگ ها مواجه شده ایم که برای رفع این موضوع و مشکل درصدد برپایی پارکینگ های جدید شده ایم.

برای امنیت و جو آرام مسیرها و مرزها نیز سرهنگ حمیدی خاطر نشان کرد که : تمام راه ها و مسیرها از جو آرامی برخوردار هستند و جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود.

در انتها سرهنگ حمیدی از ترافیک روان در سایر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد .

 

 

صبا

Likesترافیک در مرزهای مهران ،شلمچه و چزابه ترافیک در مرزهای مهران ،شلمچه و چزابه up(0)Dislikesترافیک در مرزهای مهران ،شلمچه و چزابه ترافیک در مرزهای مهران ،شلمچه و چزابه down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.