- خبر14 - https://khabar14.ir -

اتهام جدید FBI علیه بلاتر Sepp Blatter

به گزارش “ورزش سه”، FBI مدعی شده که رئیس فیفا به پرونده دریافت ۱۰۰ میلیون یورو رشوه مربوط بوده و در این موضوع دست داشته است. طبق گزارشی که بی بی سی تهیه کرده، کمپانی تبلیغاتی ISL به دبیر کل سابق فیفا، ریکاردو تیکیرا و رئیس سابق فیفا، ژائو هاولانژ رشوه پرداخت کرده است. در عوض، در طول دهه ۹۰ میلادی، حق تبلیغ در فیفا را دریافت کرده ولی بلاتر که در حال حاضر از سوی فیفا محرومیتی ۹۰ روزه طی می‌کند، اطلاع از این موضوع را به طور کل رد کرده است.طبق گزارش بی بی سی، FBI مدرکی در اختیار دارد که طی آن، هاولانژ مدعی شده که بلاتر کاملا در جریان این پرداخت ها بوده و این موضوع را پیگیری می‌کرده است.
با وجود انتخاب دوباره بلاتر به عنوان رئیس فیفا، پس از دستگیری های متعدد مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال، بلاتر مجبور به استعفا شد و فعلا رئیس موقت فیفاست تا انتخابات در بهمن ماه برگزار شود. او و پلاتینی به خاطر اتهام فساد مالی نیز ۹۰ روز از سوی فیفا از هرگونه فعالیتی محروم شده اند.

 

منبع : ورزش۳ [1]

Likesاتهام جدید FBI علیه بلاتر Sepp Blatter اتهام جدید FBI علیه بلاتر Sepp Blatter up(0)Dislikesاتهام جدید FBI علیه بلاتر Sepp Blatter اتهام جدید FBI علیه بلاتر Sepp Blatter down(0)