کد خبر: 8189

تاریخ انتشار: دسامبر 7, 2015

نحوه پوشیدن Sephora x پنتون ملایم بدون توجه به رنگ پوست شما

در دنیای شگفت انگیز زیبایی، ما اغلب خودمان به عنوان هنرمندان نقاشی چهره خودمان بارها بارها تلاش میکنیم تا بهترین خطوط را در صورت خود ترسیم کنیم. و این بدان معناست که ما به یک پالت فوق العاده سایه احتیاج داریم. x Sephora اولین پنتون منحصرد به فرد جهان است ،که در سال ۲۰۱۶ به […]

در دنیای شگفت انگیز زیبایی، ما اغلب خودمان به عنوان هنرمندان نقاشی چهره خودمان بارها بارها تلاش میکنیم تا بهترین خطوط را در صورت خود ترسیم کنیم.

و این بدان معناست که ما به یک پالت فوق العاده سایه احتیاج داریم.

x Sephora اولین پنتون منحصرد به فرد جهان است ،که در سال ۲۰۱۶ به بازار می آید.ارائه این وسیله از سبد آرایشی شامل دو رنگ ،پودر صورتی و آبی است.

Leatrice Eiseman مدیر اجرایی پنتون گفت : وزن کم ،گل سرخ رنگ همیشه با حس لامسه همراه بوده،ضمن اینکه درخشش رنگ به عنوان تسکیندهنده کاربرد داشته.

این سایه های رویایی و بصری Sephora در نوع آرایش آزاد است.رژ لب مات با ایجاد آرامشتمام ، اجازه می دهد شما را به یک ملکه زیبا تبدیل کند.
منبع : popsugar

 

Likesنحوه پوشیدن Sephora x پنتون ملایم بدون توجه به رنگ پوست شما نحوه پوشیدن Sephora x پنتون ملایم بدون توجه به رنگ پوست شما up(0)Dislikesنحوه پوشیدن Sephora x پنتون ملایم بدون توجه به رنگ پوست شما نحوه پوشیدن Sephora x پنتون ملایم بدون توجه به رنگ پوست شما down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.