کد خبر: 8200

تاریخ انتشار: دسامبر 7, 2015

بهترین هدیه کریسمس قادر به پرواز نیست

با توجه به ممنوعیت پرواز در روزهای کریسمس با توجه به بحرانی بودن آب و هوا ،جاستین skateboarder مشتاق است که با  همراهان خود با گلایدر ،جت خصوصی خود به پرواز در آید. هواپیمایی JetBlue ماننداین نوع  اسباب بازی را همانند بار همراه مسافر یا چمدان اشاره کردکه از ورود  آنها  به عنوان نه دستگاه کمک های پزشکی و یا دستگاه های الکترونیکی شخصی (مانند موبایل یا لپ تاپ) جلوگیری می کند. بزرگترین نگرانی با این حال، این واقعیت است که آنها حاوی باتری یون لیتیوم بوده و جز کالاهای خطرناک در نظر گرفته […]

با توجه به ممنوعیت پرواز در روزهای کریسمس با توجه به بحرانی بودن آب و هوا ،جاستین skateboarder مشتاق است که با  همراهان خود با گلایدر ،جت خصوصی خود به پرواز در آید.

هواپیمایی JetBlue ماننداین نوع  اسباب بازی را همانند بار همراه مسافر یا چمدان اشاره کردکه از ورود  آنها  به عنوان نه دستگاه کمک های پزشکی و یا دستگاه های الکترونیکی شخصی (مانند موبایل یا لپ تاپ) جلوگیری می کند. بزرگترین نگرانی با این حال، این واقعیت است که آنها حاوی باتری یون لیتیوم بوده و جز کالاهای خطرناک در نظر گرفته شده ومی تواند باعث آتش سوزی در هواپیما بشود.

 

یک شرکت هواپیمایی هنوز اجازه hoverboards را در هواپیماهای نداده و این در حالیست که این هدیه کریسمس جایگزین بهتری برای دیگر هدایای کریسمس است.

منبع : msn

Likesبهترین هدیه کریسمس قادر به پرواز نیست بهترین هدیه کریسمس قادر به پرواز نیست up(0)Dislikesبهترین هدیه کریسمس قادر به پرواز نیست بهترین هدیه کریسمس قادر به پرواز نیست down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.