کد خبر: 8241

تاریخ انتشار: دسامبر 9, 2015

شایعه ازدواج ژیلا صادقی و فعالیت در چند شرکت تجاری!

باشگاه خبرنگاران/ ژيلا صادقي مجري تلويزيون از خنده‌دارترين شايعه زندگي و دوران کودکي خود گفت. ژيلا صادقي‌نيارکي مجري تلويزيون متولد بيست‌و‌دوم شهريور ۱۳۵۲ در تهران است. وي فعاليت حرفه‌اي خود را در سال ۱۳۷۷ شروع کرد. او اجراي برنامه‌هاي «خانه فيروزه‌اي»، «خانه مهر»، «خوبي از خودتونه» را بر عهده داشته است. گفتگوي صميمانه ما را […]

باشگاه خبرنگاران/ ژيلا صادقي مجري تلويزيون از خنده‌دارترين شايعه زندگي و دوران کودکي خود گفت.
ژيلا صادقي‌نيارکي مجري تلويزيون متولد بيست‌و‌دوم شهريور ۱۳۵۲ در تهران است. وي فعاليت حرفه‌اي خود را در سال ۱۳۷۷ شروع کرد. او اجراي برنامه‌هاي «خانه فيروزه‌اي»، «خانه مهر»، «خوبي از خودتونه» را بر عهده داشته است. گفتگوي صميمانه ما را با اين مجري تلويزيون مي‌خوانيد:

سين: يک بيوگرافي مختصر از خودتان بگوييد؟
جيم: ژيلا صادقي‌نيارکي متولد بيست‌و‌دوم شهريور ۱۳۵۲ در تهران هستم. فرزند دوم خانواده‌ام، حدود نوزده سال است که در تلويزيون کار مي‌کنم، چهارده سال است که به طور حرفه‌اي اجرا مي‌کنم. تخصصم در اجراي زنده و تاک‌شو است.

سين: چند تا خواهر و برادر داريد؟ آيا آن‌ها مثل شما به فعاليت هنري مشغول‌اند؟
جيم: سه خواهر و يک برادر دارم. خير، صدا در خانواده ما ارثي است. تنها بچه‌اي که از صدايش استفاده مي‌کند، من هستم.

سين: به ياد ماندني‌ترين خاطره دوران کودکي شما؟
جيم: در سن چهارسالگي دوست داشتم، مي‌خواندم. بزرگ‌تر شدم خانواده‌ام يک ضبط صوت در اختيار من قرار داده بودند، خواهر و برادرم را وادار مي‌کردم، مهمان برنامه من شوند و باهاشون مصاحبه کنم. بعضي اوقات به آن‌ها سخت مي‌گرفتم و آن‌ها گريه مي‌کردند و به مادرم مي‌گفتند. مادرم آرشيو صدا‌هاي ضبط شده مرا دارد.

سين: شما به مدت ۱۰ سال معلم بوديد، چرا حرفه معلمي را ادامه نداديد؟
جيم: سال ۱۳۷۰ همزمان که ديپلم را گرفتم، به طور افتخاري در مناطق محروم تدريس مي‌کردم. سال‌هاي بعد از آن که دانشجو بودم، در مدارس نمونه مردمي تدريس مي‌کردم. اتفاقاً ستاره‌ پسياني، بيتا معيريان (دختر آرش معيريان) در پايه پنجم ابتدايي از شاگردان من بودند. همزمان با تدريس در سال ۱۳۷۱ در آزمون گويندگي پذيرفته شدم؛ چون خودم علاقه‌ به کار گويندگي داشتم و احساس کردم خيلي نمي‌توانم تدريس را به طور جدي دنبال کنم؛ به همين خاطر تدريس را ترک کردم.

سين: کار اجرا را از چه زماني شروع کرديد؟
جيم: در سال ۱۳۷۱ تست صدا دادم و قبول شدم. کار‌هاي کوتاه نريشن انجام مي‌دادم؛ ولي به طور جدي در سال ۱۳۷۷ کار اجرا و گويندگي را شروع کردم، کارم با گروه سياسي شبکه چهار سيما شروع شد. بعد از آن در شبکه‌هاي خبر، اول و در شبکه دو گروه تاريخ و معارف کار کردم. در نهايت در سال ۱۳۸۳ برنامه «بيدار شو آفتاب شد» سبک اجرايم را تغيير دادم، وزنه اجرا را به نفع خانم‌ها سنگين کردم.

سين: ويژگي و شاخصه مجري موفق؟
جيم: شناخت خود واقعي، مطالعات بسيار دقيق در رابطه با حرفه خود، شناخت مخاطب، صداي خوب، پوشش شيک از ويژگي‌هاي مجري موفق است. منظور از شيک‌پوشي احترام به مخاطب است. من معتقدم همه مجريان بايد مجري –مؤلف باشند، اگر من به جايگاه رسيدم خودم مجري-مؤلف هستم و نويسنده‌اي ندارم.

سين: ويژگي و شاخصه برنامه موفق؟
جيم: تهيه‌کننده باسواد، گروه حرفه‌اي از شاخصه برنامه موفق است.

سين: بهترين خاطره از دوران کاريتان؟
جيم: هميشه من را ژاله صادقيان اشتباه مي‌گيرند، اين براي من افتخار است.

سين: اولين بار که مقابل دوربين رفتيد چه احساسي داشتيد؟
جيم: ذوق داشتم براي اين که به آرزويم رسيدم. ترسي براي احساس مسئوليت بيشتر، نگراني و جاده‌اي پرتلاطم را مي‌ديدم. تمامي دغدغه‌ام اين بود که آيا مردم مرا مي‌پذيرند يا نه؟

سين: در کار اجرا، کار کدام همکارتان را قبول داريد؟
جيم: از آقايان فرزاد حسني، احسان عليخاني و در نسل سومي‌ها تلاش و صداي علي ضياء و از خانم‌ها مژده لواساني. به لواساني خيلي تذکر مي‌دهم و خدا را شکر گوش مي‌کند.

سين: از کارتان راضي هستيد؟
جيم: در خصوص شغل و حرفه‌اي که دارم بايد بگويم که بسيار راضي و عاشق کارم هستم. اما از فضا و شرايط کارم راضي نيستم. احساس مي‌کنم بايد نظارت بيشتري باشد و مسئولان بايد قدر کساني که در اين فضا و شرايط کار مي‌کنند را بيشتر بدانند. امروزه دغدغه مجريان بالا بردن اطلاعات شخصي‌شان در فضاي مجازي است. کمتر مي‌بينيم که مجريان به دنبال بالا بردن اطلاعاتشون باشند.

سين: دوست داريد تصوير‌تان از کدام شبکه پخش شود؟
جيم: برايم فرقي نمي‌کند، اجراي خوب برايم از همه چيز مهمتر است.

سين: دوست داريد چه برنامه‌اي اجرا کنيد؟
جيم: من همه برنامه‌هاي دفاع مقدس، تاريخ، معارف، کودک و نوجوان، سياسي و اجتماعي کار کردم. اجراي برنامه کودک و نوجوان را دوست دارم، چون در آن کودکي خودم را پيدا کردم.

سين: بدترين گاف شما در برنامه؟
جيم: خداراشکر تا به حال سوتي ندادم.

سين: عکس‌العمل شما در مقابل خوشحالي و ناراحتي؟
جيم: اطرافيانم از برق جشمانم متوجه مي‌شوند که من خوشحالم؛ اما ناراحتي من مشمول زمان نمي‌شود، برخلاف برنامه‌هايم که بسيار پرشور اجرا مي‌کنم، آدم ساکتي هستم، در ناراحتي سکوتم بيشتر مي‌شود.

سين: بدترين شايعه‌اي که درباره خودتان شنيده‌ايد؟
جيم: شايعه نشنيده‌ام؛ اما خنده‌دارترين شايعه‌اي که شنيدم اين بود که من همسر کاوه سماک باشي هستم.

سين: اوقات فراغت چه کار مي‌کنيد؟
جيم: برنامه مشخص و مدوني براي پر کردن اوقات فراغت ندارم؛ اما اگر حالم خوب باشد سوارکاري مي‌کنم، دوستانم را مي‌بينم، خريد کردن و حتي رانندگي کردن در خيابان‌هاي شلوغ تهران اوقات فراغت من را پر مي‌کند.

سين: کارتون مورد علاقه شما؟
جيم: پينوکيو و سندباد از کارتون‌هاي مورد علاقه‌ من بود. وقتي سندباد پرنده شيلا را صدا مي‌کرد، احساس غرور به من دست مي‌داد. فکر مي‌کردم مرا صدا مي‌کند.

سين: مهمترين دوست شما؟
جيم: تک تک اعضاي خانواده‌ام.

سين: فعاليتي غير از اجرا داريد؟
جيم: شرکتي داريم که کار صادرات و واردات انجام مي‌دهيم.

سين: در شبکه‌هاي اجتماعي حضور داريد؟
جيم: نه. من فضاي مجازي را براي بالا بردن ميزان شهرت لازم نمي‌دانم. فقط يک سايت شخصي دارم.

سين: اگر به گذشته بر گرديد، همين مسير را ادامه مي‌دهيد؟
جيم: حتماً

سين: اگر وارد حرفه هنر نمي‌شديد، دوست داشتيد چه کاره شويد؟
جيم: وکيل

سين: در حال حاضر دغدغه شما؟
جيم: يکي از دغدغه‌هايي که دو، سه سال است ذهنم را مشغول کرده‌، نابساماني روابط‌ اجتماعي در جامعه است و خيلي دوست دارم تريبوني باشد و به مردم کشورم بگويم ماهواره چه بلايي بر سر خانواده‌ها مي‌آورد. اين دغدغه بسياري از همکاران من است؛ چون ما به واسطه شغلمان بيشتر با مردم در ارتباط هستيم و مي‌بينيم که چقدر ماهواره به زندگي افراد جامعه آسيب مي‌زند.

سين: چه سبکي از موسيقي را گوش مي‌کنيد؟
جيم: سنتي، پاپ. آهنگ‌هاي احسان خواجه‌اميري، محمد عليزاده، پويا بياتي را دوست دارم.

سين: حالتان را چه چيز خوب مي‌کند؟
جيم: برنامه‌هاي «خانه فيروزه‌اي»، «خانه مهر» تيتراژ‌هاي خوبي داشت، من هميشه از صدابردار خواهش مي‌کردم صداي تيتراژ را بشنوم، شنيدن تيتراژ‌هاي برنامه‌هايم حالم را خوب مي‌کرد.

سين: آشپز خوبي هستيد؟
جيم: آشپز خوبي نيستم و آشپزي را دوست ندارم. من عاشق شست و شو و تميز کردن هستم و خيلي در اين کار سرعت عمل و تخصص دارم.

سين: حرف پاياني؟
جيم: من عاشق مردم کشورم هستم، بودن با آن‌ها به بودن من معني مي‌دهد و بودن در قاب رسانه‌ را به هر قيمتي نمي‌خواهم.

 

شایعه ازدواج ژیلا صادقی و فعالیت در چند شرکت تجاری! شایعه ازدواج ژیلا صادقی و فعالیت در چند شرکت تجاری! u6tnvpkkhld9survid

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

Likesشایعه ازدواج ژیلا صادقی و فعالیت در چند شرکت تجاری! شایعه ازدواج ژیلا صادقی و فعالیت در چند شرکت تجاری! up(0)Dislikesشایعه ازدواج ژیلا صادقی و فعالیت در چند شرکت تجاری! شایعه ازدواج ژیلا صادقی و فعالیت در چند شرکت تجاری! down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.