کد خبر: 8405

تاریخ انتشار: دسامبر 10, 2015

هم استقلال هم پرسپولیس در یک بازیکن!

دروازه بان فصل پیش استقلال گفته: جایگاه امروز استقلال در جدول و وضعیت پرسپولیس هم طوری شده که دلم را بیشتر می‌سوزاند . به همین خاطر دیگر کرکری نمی‌خوانم چون گناه دارند!

به نوشته خبر ۱۴، روز گذشته بحث هایی مطرح شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس به محسن فروزان پیشنهاد داده است. این در حالی است که این دروازه بان، پیش از این هم در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد ولی بعد از مدتی به استقلال پیوست.

فرض کنیم باشگاه پرسپولیس به محسن فروزان پیشنهاد بدهد و او هم قبول کند، به نظر شما هواداران این گفتگوی فروزان را از یاد خواهند برد؟

۱- «فقط به خاطر شخص علی دایی رفتم پرسپولیس و مذاکره کردم. اگر پای این اسطوره فوتبال ایران وسط نبود، پایم را هم در باشگاه پرسپولیس نمی‌گذاشتم اما راستش را بخواهید از همان اول هم منتظر تماس استقلالی‌ها بودم.»

۲- «زنگ زدم و گفتم علی‌آقا شرمنده، من استقلالی‌ام! به خاطر شما چند باری به باشگاه پرسپولیس آمدم اما همیشه دلم با استقلال است و ایشان هم بزرگوارانه برایم آرزوی موفقیت کرد.»

۳- «هر وقت عدد ۴ را می‌بینم هم خنده‌ام می‌گیرد و هم دلم برای پرسپولیس می‌سوزد. جایگاه امروز استقلال در جدول و وضعیت پرسپولیس هم طوری است که دلم را بیشتر می‌سوزاند و به همین خاطر دیگر کرکری نمی‌خوانم چون گناه دارند!»

این هم آخرین گفتگوی او در ابتدای همین فصل از رقابت ها؛ «من از مظلومی هیچ گله ای ندارم چرا که یک بازیکن تازه وارد نگذاشت من در تیم محبوبم (استقلال) ماندگار شوم.»

هم استقلال هم پرسپولیس در یک بازیکن! هم استقلال هم پرسپولیس در یک بازیکن! JamNewsImage08284895

منبع : افکار نیوز

Likesهم استقلال هم پرسپولیس در یک بازیکن! هم استقلال هم پرسپولیس در یک بازیکن! up(0)Dislikesهم استقلال هم پرسپولیس در یک بازیکن! هم استقلال هم پرسپولیس در یک بازیکن! down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.