- خبر14 - https://khabar14.ir -

۳ غذای گیاهی برای درمان سوء هاضمه

سلامت سیستم هاضمه بدن یکی از راه های سلامتی کل بدن است. اما متاسفانه به دلیل مواد غذایی تصفیه شده و عاری از مواد مغذی ، همچنین سموم مختلف و اضطراب و استرس در معرض خطر است.

در این مقاله شما را با غذاهایی آشنا میکنیم که مصرف آن میتواند به فرایند هضم غذا کمک کند.

سرکه سیب

این سرکه که از سیب به دست آمده میتواند جایگزین درستی در بعضی غذا ها مثل سس سالاد شود.

مصرف این سرکه آنزیم ها و پروبیوتیک های مفیدی را به غذا وارد میکند که هضم غذا را بهتر کرده، سوزش معده را کم کرده و مانع رشد قارچ شده و به سیستم ایمنی بدن کمک میکند. برای رفع سوء هاضمه سرکه سیب را امتحان کنید.

تخم شربتی

خاصیت التیام بخشی این دانه در صورتی که در آب خیسانده شود بیشتر میشود به طوری که ده برابر وزن خود آب را جذب میکند. خوردن آن با باعث میشود بدون آنکه مواد مفید معده تخلیه شود ، معده را از نشانه های بد برای روده و معده پاک میکند. اگر سوء هاضمه دارید حتما تخم شربتی را میل کنید.

سیر

سیر به دلیل خاصیت ضد باکتری ، ضد ویروس و ضد قارچی خود تغییر دهنده خوبی برای اکولوژی بدن است و تمام موجودات کوچکی که سیستم هضم ما را دچار میشکل میکند از بین میبرد و سوء هاضمه را بهبود میدهد.

Likes3 غذای گیاهی برای درمان سوء هاضمه 3 غذای گیاهی برای درمان سوء هاضمه up(0)Dislikes3 غذای گیاهی برای درمان سوء هاضمه 3 غذای گیاهی برای درمان سوء هاضمه down(0)