کد خبر: 8515

تاریخ انتشار: دسامبر 12, 2015

تصمیم گیری در مورد حادثه قرچک

ایلنا نوشت: سخنگوی وزارت کشور از جلسه خود با معاون سیاسی این وزارت‌خانه برای تصمیم‌گیری در خصوص حادثه قرچک خبر داد. حسینعلی امیری در خصوص آخرین وضعیت گزارش حادثه قرچک عنوان کرد: در این مورد نهایتا تصمیم‌گیری در مورد ماجرا به بنده و آقای مقیمی ارجاع داده شده است. وی افزود: بر همین اساس بنده […]

ایلنا نوشت: سخنگوی وزارت کشور از جلسه خود با معاون سیاسی این وزارت‌خانه برای تصمیم‌گیری در خصوص حادثه قرچک خبر داد.

حسینعلی امیری در خصوص آخرین وضعیت گزارش حادثه قرچک عنوان کرد: در این مورد نهایتا تصمیم‌گیری در مورد ماجرا به بنده و آقای مقیمی ارجاع داده شده است.

وی افزود: بر همین اساس بنده و آقای مقیمی٬ فردا در جلسه‌ای در خصوص اتفاقات قرچک تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به این سوال که در گزارش استاندار نام نقوی حسینی نماینده ورامین هم قید شده بود٬ آیا در گزارش ارجاع شده به شما هم نام این نماینده وجود دارد، گفت: بله٬ من هم صحبت آقای استاندار در این مورد را تایید می کنم.

چگونگی روند اجرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری

امیری همچنین در بخش دیگر گفت‌و‌گو با اشاره به آغاز روند اجرای انتخابات مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برای انتخابات خبرگان رهبری٬ ما ۳۱ حوزه اصلی اخذ رای و ۱۰۳۱ حوزه فرعی و در مجموع ۱۰۶۲ حوزه اخذ رای داریم.

وی افزود: در همین راستا امروز تا ساعت ۱۴ بیش از ۳۸۰ لیست از معتمدان و هیات‌های نظارت شورای نگهبان در استان‌ها ارسال شد که هر لیست شامل ۳۰ نفر است. این لیست‌ها بعد از تایید به عنوان هیات‌های اجرایی در انتخابات خبرگان مشغول خواهند شد.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در ارسال این لیست‌ها استان‌های مرکزی، فارس و خراسان شمالی نسبت به دیگر استان‌ها سریع‌تر عمل کردند و همچنین تعداد افراد بیشتری را هم معرفی کردند که جا دارد از استانداران این استان‌ها و معاونان آنها بابت این پیشتازی تشکر کنم.

امیری بار دیگر این موضوع را یادآور شد که برای برگزاری انتخابات امسال جمعا ۹۶۰ هزارنفر عامل اجرایی مشغول به کار خواهند بود.

 

 

منبع : خبرآنلاین

Likesتصمیم گیری در مورد حادثه قرچک تصمیم گیری در مورد حادثه قرچک up(0)Dislikesتصمیم گیری در مورد حادثه قرچک تصمیم گیری در مورد حادثه قرچک down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.