کد خبر: 8593

تاریخ انتشار: دسامبر 19, 2015

مدیر تیم فوتبال امید ایران:فضا المپیکی نیست!

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، حبیب کاشانی که برای ملاقات با منصور پورحیدری به بیمارستان ایران مهر رفته بود گفت: یک کارگروه از تیم پزشکان تشکیل شده تا به وضعیت جسمانی پورحیدری برسد. اکنون حادثه مرتفع شده است پیشکسوتان ما معمولا به خودشان نمی‌رسند. اکنون کارگروه تشکیل شده تلاش می‌کند تا […]

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، حبیب کاشانی که برای ملاقات با منصور پورحیدری به بیمارستان ایران مهر رفته بود گفت: یک کارگروه از تیم پزشکان تشکیل شده تا به وضعیت جسمانی پورحیدری برسد. اکنون حادثه مرتفع شده است پیشکسوتان ما معمولا به خودشان نمی‌رسند. اکنون کارگروه تشکیل شده تلاش می‌کند تا پورحیدری را مداوا کند. با پزشک مغز و اعصاب او صحبت کردیم و با تیم پزشکی و امیدواریم که او زودتر از بستر بیماری بلند شود و باعث خوشحالی هواداران تیمش شود.

کاشانی در مورد دیپورت شدن کن استید مربی بدنساز تیم امید از فرودگاه گفت: شب گذشته ۱۱ و ۵۰ دقیقه این مربی وارد ایران شد و هماهنگی‌های لازم انجام شده بود تا ویزا داخل فرودگاه برای او صادر شود ساعت ۱ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه با من تماس گرفتند و گفتند که او یک گذرنامه انگلیسی داشته و با آن گذرنامه درخواست ویزا کرده که رد شده و اکنون با گذرنامه استرالیایی درخواست ویزا کرده و به همین دلیل امکان صدور ویزا نیست به این ترتیب او با پرواز ساعت ۴ و ۵ دقیقه به دبی رفت و ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم تا شاید بتوانیم مشکل را حل کنیم و اگر مشکل برطرف شود او به جمع ما اضافه خواهد شد.

مدیر تیم امید در مورد اینکه خودش می‌گوید شرایط المپیکی نیست و امروز هم محمد مایلی کهن گفته است که حریفان ما داخلی هستند نه خارجی  و از شرایط گلایه داشت گفت: تیم امید یکی از بهترین شرایط آماده سازی قبل و پس از انقلاب را دارد. ما با ۲۴ تیم بازی کرده‌ایم که ۲۰ ملیت مختلف داشتند. بهترین بازیکنان دهه اخیر را در اختیار داریم. آماده سازی تیم امید امیدوار کننده است و برای مردم مهم است که به المپیک صعود کنیم اما چرا پیشکسوتان ما دلشکسته هستند و چرا من می‌گویم فضا المپیکی نیست دلیل دارد.

کاشانی افزود: وقتی بوکسور ما که باید ۲ میلیون تومان ماهیانه حقوق بگیرد و در کمپ تیم‌های ملی حضور داشته باشد نگران معیشت و خانواده خود است و مربیان نمی‌توانند با تمرکز کافی اردو برگزار کنند به همین خاطر می‌گویم شرایط کشور المپیکی نیست. ببینید محمد بنا چه می‌گوید و چه نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی دارد. اگر قرار است فضا المپیکی باشد باید همه همدل باشیم اکنون پیشکسوتان و مربیان ما نگران هستند. ورزشکار باید بدون دغدغه تمرین کند و مربی هم بدون دغدغه کارش را انجام دهد.

مدیر تیم امید با اشاره به پاداش ۳۰۰ سکه طلا برای قهرمانان المپیک در ایران گفت: وقتی چنین پاداشی در نظر گرفته می‌شود باید تمهیدات لازم برای حضور ورزشکاران در المپیک فراهم شود تا ورزشکار بتواند در المپیک حاضر شود آنها باید با آرامش تمرین کنند و مربی هم باید با آرامش کار را انجام دهد و ورزشکار به المپیک برسد ما که تیم المپیک هستیم و بهترین فضا را برای تیم فراهم کرده‌ایم باز هم مربیان ما دغدغه و نگرانی دارند.ما با ۵ تیم از ۶ تیمی که در قطر با آنها بازی داریم بازی کرده‌ایم . به صعود هم امیدوار هستیم اما وقتی می‌گوییم ۸۰ درصد آماده‌ایم به ما می‌گویند پس صعود می‌کنید در حالی که حریفان ما هم ۸۰ درصد آماده هستند ما از ویتنام ۴ گل خورده‌ایم کار بسیار سخت است. با این حال بهترین کادر فنی، بهترین بازیکنان و قرعه مناسب داریم و امیدوارم که این راه سخت را به خوبی سپری کنیم.

کاشانی در مورد برگزاری اردوی تیم در بندرعباس گفت: بازیکنان ساعت ۳ و ۵۰ دقیقه امروز عازم بندرعباس می‌شوند اما می‌خواهم نکته‌ای را بگویم از من کاشانی ایراد می‌گیرند که چرا اردو را در خارج از کشور برگزار می‌کنید و کمتر در داخل ایران اردو دارید. باید بگویم اکنون هزینه یک اردوی داخلی در بندرعباس دو برابر یک اردوی خارجی است. ما برای هر نفر در بندرعباس باید ۵۰۰ هزار تومان هزینه کنیم. ولی برای اردوی خارجی نفری ۲۵۰ هزار تومان هزینه می‌کنیم تهیه این پول هم بسیار سخت است.

وی افزود: تازه در کشور مشکلات خاص خودمان را هم دارم ما به عنوان تیم امید ایران می‌خواهیم به بندرعباس برویم اما به خاطر بدقولی‌هایی که انجام شده هتل می‌گوید تمام پول را باید پرداخت کنید و هزینه ۶ روز را یکجا بدهید تا شما را به هتل راه بدهیم. نمی‌دانم چرا در داخل کشور به ما اعتماد ندارند در حالی که در خارج از کشور ما یک چهارم پول را واریز می‌کنیم و در پایان اردو بقیه پول را هم پرداخت می‌کنیم.

کاشانی تصریح کرد: با همکاری با تیم‌های استقلال نفت و تراکتورسازی و همچنین کمک سازمان لیگ قرار است ۱۱ دی ماه عازم مشهد شویم و پس از زیارت از آنجا به امارات برویم قرار بود روز چهاردهم یک بازی با ویتنام برگزار کنیم که به ما ایمیل زدند و گفتند که از انجام این بازی پشیمان شده‌اند. در تلاش هستیم تا با این تیم یا تیم دیگری بازی دوستانه برگزار کنیم. روز ۱۸ دی ماه نیز به قطر می‌رویم تا روز ۲۲ دی ماه اولین بازی‌یمان را با سوریه برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: حضور کی‌روش می‌تواند به ما کمک کند. در تیم ما ۸-۹ بازیکن حضور دارند که در تیم ملی بزرگسالان هم حاضر می‌شوند، مابقی بازیکنان ما هم پتانسیل حضور در تیم ملی بزرگسالان را دارد به همین دلیل حضور کی‌روش می‌تواند تاثیر مثبت داشته باشد. او قبلا ۳ بار به طور علنی به خاکپور گفت که نمی‌تواند کمکی به تیم ملی امید کند به صراحت گفتم کمک نخواهید چراکه نمی‌توانم کمک کنم. حالا به هر دلیل مثل اینکه کفاشیان او را مجاب کرده یا هر اتفاق دیگری او تصمیم گرفته کنار ما باشد و ما هم براساس نیاز از کمک او استفاده خواهیم کرد.

 

Likesمدیر تیم فوتبال امید ایران:فضا المپیکی نیست! مدیر تیم فوتبال امید ایران:فضا المپیکی نیست! up(0)Dislikesمدیر تیم فوتبال امید ایران:فضا المپیکی نیست! مدیر تیم فوتبال امید ایران:فضا المپیکی نیست! down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.