کد خبر: 8706

تاریخ انتشار: دسامبر 20, 2015

تو این هفته می توانید به راحتی آشپزی کنید

ممکن است یک هفته تعطیلات کریسمس سخت و خسته کننده باشد  اما این بدان معنی نیست که هر شب با جشن تمام شود. در واقع ما دستور العمل های جاری یا ساخته شده برای سهولتو یا خاص فقط به اندازه کافی به آن را در جدول هایکریسمس خود می گنجانیم. شما می توانید خانه خود را […]

ممکن است یک هفته تعطیلات کریسمس سخت و خسته کننده باشد  اما این بدان معنی نیست که هر شب با جشن تمام شود. در واقع ما دستور العمل های جاری یا ساخته شده برای سهولتو یا خاص فقط به اندازه کافی به آن را در جدول هایکریسمس خود می گنجانیم. شما می توانید خانه خود را با بوی آشپزخانه پر کنید و یک شام آماده در پایان روز شامل :گوشت گاو و سبزیجات قرار دهید.

 

هر دو را به سمت ستاره ای گزینه برای هر جشن جشن ما garlicky ماکارونی و سیب زمینی و تره فرنگی سوپ (که به خوبی با هر چیزی مخلوط میشود). و برای همه کسانی کهدر حال حاضر می داند که مرغ کباب شده است که همیشه یک گزینه کاملا کلاسیک شاممی توانید همیشه این هفته به شام تعطیلات منتهی پیدا کنید.
Likesتو این هفته می توانید به راحتی آشپزی کنید تو این هفته می توانید به راحتی آشپزی کنید up(0)Dislikesتو این هفته می توانید به راحتی آشپزی کنید تو این هفته می توانید به راحتی آشپزی کنید down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.