کد خبر: 8727

تاریخ انتشار: دسامبر 23, 2015

پیامک از نوع شهادت

دو روز قبل در میان میلیون ها پیامکی که در شبکه های مخابراتی اطراف ما رد و بدل شد، دو پیامک قابلیت آن را یافت که در گنجینه های معنوی تاریخ بشریت و دفاع از فضائل انسانی ثبت شوند.

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در دنیایی که برخی از پدر و مادرها ازینکه نوجوانانشان آرمان مشخصی ندارند، گله می کنند، زنان و مردانی در نزدیکی ما دیده می شوند که می توانند حتی برای کهنسالان و آرمانگراهای کهنه کار هم الگو و نماد باشند.

منطقه الرمادی عراق امروز در شرایطی از چنگ تکفیری ها و تروریست های داعش آزاد شد که از مدت ها پیش، درگیری های شدیدی در این منطقه در جریان بود و در این راه، چندین نفر از مردان واقعی روزگار ما جان خود را فدای فضیلت های انسانی کردند و در نبرد با جرثومه های تباهی و لشگر مزور شیطان، به شهادت رسیدند.

آن چه پیش رو دارید، متن آخرین پیامک یک «مدافع حرمِ» عراقی به مادرش است که از میان حلقه ی محاصره دشمن ارسال شده است.

 

پیامک مردانه پیامک از نوع شهادت پیامک از نوع شهادت  D9 BE DB 8C D8 A7 D9 85 DA A9 20 D9 85 D8 B1 D8 AF D8 A7 D9 86 D9 87

 

ترجمه‌ی «پیامک» به این قرار است:

«مادر! ما  در رمادی محاصره شدیم و مهماتمون هم تموم شده. اگه بعد از یک ساعت تماس نگرفتم، منو حلال کن و مواظب سجاد و زینبم باش.» و مادر در جواب پسرش نوشته است: «خدا به همراهت مادر. اونا رو رو چشمام می ذارم.تو نگران نباش. شهادت گوارای وجودت.»

 

چند دقیقه بعد از ارسال این پیامک، این رزمنده جبهه مقاومت و پدر سجاد و زینب به دست دستپرورده های صهیونیسم و وهابیت به شهادت رسید.

منبع : شبکه خبر

Likesپیامک از نوع شهادت پیامک از نوع شهادت up(0)Dislikesپیامک از نوع شهادت پیامک از نوع شهادت down(0)
ارسال دیدگاه

لطفا فیلد زیر را تکمیل کنید. * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.